Alla vill ha...

...MIG! hahaha... näedå... Blev erbjuden mer jobb idag... ströskift men ändååå...

Har jobbat för mattias idag... Heldag... Skoj å komma ut och träffa folk... Kommer sakna de... Fast ja tänker inte ge upp de... :) De får bli när jag är ledig... Fy va trist att va så lite ledig....
Ajaaa....

Förresten, va gott Du luktade idag.... ;)

Jaaa... Jag vet att jag är ett braa vbt... Men man kan alltid bli bättre.... Så är de juh... Finns så mkt ja ska lära mig nu... Jag skaaa...
Pisskit... Fick papper om delegering... Känns som om jag inte orkar plugga till de där provet... Gör mig ingen brådska... De får bli när de bliiir...

Uj uj uj vad jag ska unna mig när jag får lön... Herre min guuuuu.... Kanske borde köpa de där träningsskorna.... Men om ja säger så, de är inte de som lockar mest just nu.... Jag borde ta mig i kragen... Vågen visar ERROR typ... De är inte roligt längre...
Har precis ätit... Pizza (jättebra o nyttig mat...) Och nu tittar jag på "Du är vad du äter"
Tur jag hann äta säger ja.... Har ätit; 4 mackor till frulle... En dammsugare... på hela dagen... De låter juh nyttigt...och braaa.... Vad gör jag med min kropp!?
Näe... fy... Mackorna var av fullkorn... så lite nyttig är jag... Men de är enbart för min 75åriga mages skull... ENBART!

Snart blire Efterlyst med min stora IDOL; Leif GW... hahaha... Han är bäst... näst efter mig... :D hohoho....

"Do you love me? love meee?"

Näääe... Inte är ja så jävla rolig att ja borde skriva en bok... Där går väl gränsen?
Vem i helvete vill läsa om urtråkiga jag?
Jag skapade en blogg för att de människor som absolut ville läsa om mig skulle få göra de... Frivilligt...
Ja hajjar de inte...  Men ja bloggar påååå....

"Du vill ha en bit av mig...."

Våra midsommarplaner går åt helvete! Så hör upp! Vi blir hemma hos mig istället!! :D
De kanske inte blir nån grillning men vad gör de när ja har spriiiit.... hahahaha.... Fjonkan plockar fram dunken *ljuger*
Lär tänka på att om några månader så är min käre kusin färdig snutjä...ja menar polis.... Och eftersom han erbjudit sig att ligga bakom mig när ja kör bil, stressa mig så ja kör för fort -och sen ge mig böter... så kan han nog sätta dit mig för olaga spritmissbruk... Hyggligt att skcikade den där skuggbilden på mig ivf....
"Therese K.... fd. Internetporrmissbrukare"
Faaaast... om han inte är snäll så ska jag lägga ut töntbilderna från polisträningen på nätet...
Med rubriken "Titta på fötterna!" lr nåt... hahaha... de va så jag kände igen honom.... vafaaan han hade juh mask i ansiktet..... hehehe.... Alltså inte mask, worm... utan typ gasmaskt lr nåt.... heheheh....

Fasen va ryggen smärtar....

Blir tjusiga män förlåtna oftare och lättare? Jag vill har forskningsresultat på de...

Efterlyyyyyst!!!



Fjonkan - 75% utarbetad....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0