Soool, vind...

...åh vatten!! hahaha... Vilken helg!! Lugn å skööön! Åh jättevarm!!
Har slappat...
Premiärbadat i sjön med... Läskigt men sant... hahaha... Hatar sjöar.. sjögräs... fiskar... stenar.. musslor...blodiglar...  hua...
Åh som de stod tidigare i tidningen; En död älg... :S ...den ligger tydligen i ån... bläää...
Kom på de efter kallsupen... hahaha...
2 dopp på 2 dagar... igår vare 22 grader, pålandsvind. Idag 21 grader, skugga. Kallare...

Har varit på marknad idag med.. de blåste å tur va väl de.. halvt uppäten av mygg ivf... De tar sig fram när de är vindstilla å sätter sig på folk som e svettiga å äkkliga... Ja å madde alltså... hahaha..

Ja köpte mig ett armband... å blommor...
Madde köpte kokkosbollar, remmar, tofflor, brända mandlar... Vi åt langos med... men de va inte så jävla gott...
De hann kallna innan vi hann köpa blommorna å gå till bilen å låsa in oss...
58 jävla kr för en såndär äkkli... Jag bjöd.... typiskt...

Gjorde köttfärsbiffar idag... smaklösa som vanligt... oxå typiskt... så gåre när mans ka försöka sig på att laga mat...
Fick mig en matlåda ivf...får se daaa... de kanske dyker upp nåt bättre...

Ska ev till sis imån innan jobbet... tänkte köpa med mig fikaaa...

Inatt somnade jag mellan 02.15 och 02.30... Kikade på den gröna milen mellan 21 å typ 00 nånting... sen startade alla skräckisar på tvn.... åh kan ja sova dååå?? kanppast... De va nån film som handlade om en ond tandfé... hahahahaha...
Sånt skit blir jag rädd för... hahahaha...
Ivf så grät ja sönder ögonen till den gröna milen... jag gråter jämt ihjäl mig till den..
Jag är så jävla blödig... uscha... men den är juh så bra å så sorglig....

Imån ska ja jobba.. Räknar ner till semestern nu... 7 veckor kvaaaar! hahahaha... De känns nära... men när man tänker efter så är de juh rätt lång tid kvar... 7 veckor... fyyy... men ja ska väl stå ut på någe viiis... Ska bli ooooootroligt skönt ivf...
Betald semester... vuxet...

näe... fy fan.... *de klias i huvet* myggjävlaaaar....

Va nöjd ja blev över armbandet da!! Brunt läder... lack å läder... hua hua... hahaha....  snyggt....

Min mobil börjar kuka ur... signalerar som den vill... så att ja inte hör de... jevla sheit...

Funderar på att köpa mig en dator efter sommaren... Skulle va skönt med en egen...
Där ja kan ladda upp alla mina porrbilder ifred... hahahaa...
Porr vet ja inte... men EGObilder finns de hundratals av....
EGOGIRL.... de är ja de..

näe... nu ska ja lämna tillbaka datorn till dess ägare...
Ska försöka komma i säng tidigare idag... måste sluta upp med de där dumheterna..


Fjonkan -nattuggla utan mörkerseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0