Man läser om...

...grisen som inte tycker om lera och som får ha gummistövlar på sig när hon går ute...

Men bäst va ändå den psykiskt sjuke mannen som var ute å åkte bil.... Han märkte att han blev förföljd av en annan bil... Så han ringde Polisen... Polisen förklarade för mannen att det var DOM som förföljde honom och att han skulle stanna bilen! Den psykiskt sjuke mannen trodde inte på dom....

-dehär är alltså sant! Vart är vi påväg?! Och vart var den psykiskt sjuke mannen påväg?! :D Jag skrattade högt för mig själv när jag läste de... hahaha...

De händer grejor uti världen...

Imorse blev jag vaknad av en "dutt". Som tur var var det INTE en Lorry-Yrrol-Dutt... Ni vet den på fönstret??!
hehe... näe, de va bara en kissnödig hund som kom med sin blööööta noså duttade mig i ansiktet...

Annars; Har inte åkt på magsjukan....än... peppar peppar...
Tillbringade 13 timmar bland magsjuka i torsdags... sååå...
Vi kom ivf fram till att om vi inte åker på de, så borde vi va mer värd som vårdpersonal?! lr?! :D
Men nu ska vi inte ropa hej... Har haft en konstig känsla i magen ett par dar...
Och det är INTE förälskelsekänslan... hahahaha... Mera jag-vill-kreeekas-känslan. Lr jag-tror-jag-har-magsjukan-i-huvudet-känslan. :D

Messade precis min snut-kusin... Han ska få en snut-platt i examenspresent! :D hohoho....
(alla som är gamla å tråkiga och som inte sett lilla sjöjungfrun hajjar inte de där..."
Komihåg; Deär aldrig fel å bli/va en svensson... Många drömmer om ett svensson-liv...
Njuuuut!

Madde å John ska på bröllop idag.. Ser inte  ut att bli nå vakkert väder....men de kan juh vända...
Skulle hjälpa madde med håret igår... locka de.. de gick dåligt till en början...sen bättre å sen dåligt igen...
Kom tydligen åt med tången i hårbotten... Hon tror ja gjorde de med flit... men jag såg och märkte faktiskt inte..
Vet väl själv att de gör djävulskt ont... sånt gör man inte med flit...
Hon grät å gaddade ihop sig med pappa - som oxå trodde att jag gjorde de med flit...
Här tror alla de värsta om en tydligen......

En jag jobbar med ville byta skift med mig på torsdag... Hon skulle till banken... och visste inte hur lång tid de skulle ta... hon sa att det handlade om miljoner ;) hehehe... -om hon lovade å ge mig åtminstonde 1 så kunde ja väl byta med henne... hehehe.. vi bytte...
Så come on allihopa som vill gifta sig med mig! from torsdag är ja miljonär!!

Köpte mig 2 trisslotter igår... fredagen den 13e vare... Ja har ingen tur annars... Så varför skulle jag ha det igår?? hahaha... jag vann ingenting X10 på den ena... och ingenting X1 på den andre..
Ibland äre surt.... riktigt surt...

När ja blir stor ska ja inte ha nått djur överhuvudtaget! påminn mig!! Snälla!!
Hundar som duttar en i ansiktet på morron å kattjävlar som dreggelsmetar på en när man försöker skriva blogg... gaaaaaah!! jag blir tokig!! Kattfan fattar inte heller att när ja lyfter ner henne på golvet så ska hon stanna där... näe, hon tänker; "gud va skoj å skönt med nån som tar i mig!!!"

Ska väl ge den där vovven mat så hon blir nöjd nångång....

Ska iväg å jobba till kl 12... de ska bli såååååååååå roligt!! Hoppas de inte innefattar så mkt kräääk...

Fjonkan - är djurhatare from IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0