Såhär i efterhand...

..kan jag juh tycka att det va skitdumt att gå å lägga sig i 19tiden.. För jag vaknade igen... Kan ja har varit vaken 1, 1,5 timme nu tro? Riktigt duktigt gjort av mig tycker ja.... not.
Men jag va så jäääävla trött... Kunde inte hålla ögonen öppna... Höll på att somna sittandes... hahahaha...
4edagen jag jobbade, igår tisdag... Jag riktigt HATAR att jobba förmiddagar... Jag HATAR att kliva upp 5-6 på morron...

Skulle ha behövt göra massa igår... men jag orkade fan inte...
Efter jobbet åkte jag till M och hämtade kameran som varit på vift...
De va rätt skoj att kolla igenom den.... Bilden från festen sist.... Det är bilder på folk jag inte ens kommer ihåg att de va på festen.... Och hur i hela helvetet kan man glöma folk som kommer i såna kläder som en del gjorde?! hahahaha...
Fick för övrigt tillbaka min Bacardi oxå... Funderade starkt på att hälla ut den fan i vasken när jag kom hem.. Men ja ställde den på kylning istället... hahaha... Man glömmer så lätt... :P

Kl 17 idag går bussen från hofors.. Vi är 63 glada kommunarbetare som ska ut på äventyr!
-äta julbord i Högbo.... Jag sa åt alla att ta bussen som går via tors... För den kommer de lätt bli mest röjj på ;P
hahaha... De är väl antagligen bara jag å Jennie som kommer hålla låda... men de bjuder vi pååå....
Hallå, de är ett julbord vi ska på... hahahahaha...

Ser fram emot massa nu... nåt roligt i allt piss ska de väl va...
Kryssning, julshow och juldagen...  massa kanske de inte va.. 3 grejer.. men ändå...

Jävla pisskit! jag har fått massa bluppiga finnar i ansiktet! Jag sa juh att jag inte tål sånt där smink!
Men ja får väl skylla mig själv när jag är så jävla dum å solar sönder mig i ansiktet... Eldröd i ansiktet är tydligen de senaste... har ja hört...

Undra vaffan de är för fel på min jävla skrivare då... Jag måste ha igång på den om ja ska kunna skriva ut Inbjudningarna... Känns som om vi står still med allt nu... Kan inte fortsätta heller då lokalen inte är bokad än...
Skulle va jättekul om den inte gick å boka... not... Då får vi dra in på folk... 40-45 pers går juh knappast in hemma hos pappa....
Köpte en ny patron till skrivaren oxå... de kan va slut på färg men att den inte säger till.. konstigt... hur gammal e den? 2 år? borde kunna säga till själv då tycker ja... :P

Näe men vafan.. kl är snart 2... Ja som tänkte kliva upp tidigt... inte såhär tidigt men ändå...
Måste städa å diska innan Jennie kommer imån...
suck va mkt de är nu... Stressad som fan... bläh..
sova sova sova....

Fjonkan - funderar redan över kvällens outfit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0