Rätt ska vara rätt...

...Om de ska va riktigt...
Fick en jävla påminnelse om räkningen på bilen... fastän jag inte ens fått den riktiga.... Fick en räkning på en Golf... Jag har en Polo....
Ringde å tjöta å sa att de va fel... Sa även att ja mejlat tom men att det inte verkar ha kommit fram...
Så nu slipper jag påminnelseavgiften.... och det blev nästan 600 billigare än de som stod på förra fakturan... Så de kan man juh va glad över!

Har jobbat dubbeln idag så jag är mööör...
Gick ganska bra ändå å jobba... Hatar fm... De är bland de värsta som finns....

Ivf så va vi iväg på kryssning igen jag, jennie å mia....
Jennie verkar ha hittat sina drömmars prins! Jättegullig kille!
Killar som heter Kristoffer lr Kristian verkar vara bra killar....
Och jag såg ivf mina drömmars prins... En riktig tia... Åh! han va så SNYGG!!!!!
Han hette Henrik......... hahahaha.... Men såååå snygg!
Kl 5-6 på morron hamnade vi i någons lyxhytt för 9000:-/natt... Där bastade vi och jag fick massage...
Gjorde dock mutcho ont så de va inte så najs...
Sen ropade nån att vakterna va på väg så vi tog vårat pick å pack å sprang... hahaha..
För man vill juh inte kliva av i Mariehamn....
Vilken resa....
Jennie blev knuffad av en blatte son tog på hennes patte....
Och jag fick mig en sippa av en blattefitta.... *julrimmar*
Men men...  Kul vare...

Körde Depå på lördagen... mindre skoj... men full blev ja.... hahaha... igen... schletet efteråt... Mmmm.. JA!

Ja blir så trött så ja vet inte vad....
Ja orkar inte förklara. Trött. Less. Besviken...
Jag jag jag... varför  jag hela tiden?!

På lördag ska jag gå på revy med min Kompis Jennie... De ska bli skoj.... Hoppas den är hyffsad....
Bokat biljetter till juldagen gjorde Madde idag åh... Sköj...
Fasen, lär hämta ut de dära! ooops!


Trött på massa nu.... Så nu blire sängen....

Fjonkan - over and out

Kommentarer
Postat av: Humle

Men therese för faen!

2008-12-28 @ 21:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0