Om man skulle...

...ta och städa den här jävla hålan....
Man vet juh aldrig när brandmannen dyker upp...
Fast någon annan hinner säkert komma å hälsa på innan....

Tog ivf reda på disken igår. Skönt att ha de gjort...
Och när jag höll på med det så hittade jag ett snuskställe efter kärringen som bodde här tidigare.... 3 år sen (!)
Jag har inte tänkt på/sett de förut... BLÄH!
Jag HATAR att ta reda på äkkel efter andra människor... Matrester...*ryser*
Bajs går bra... Om de är nytt.... hahahaha...

Aja... Upp å hoppa gamla loppa!
Ska försöka få igång på webradion bara.... så man har lite muuuusik till städandet... weee...

Hahaha.. Fasen va alla i min närhet ska börja på "M" och "J"
Madde, M, Jennie, John, Jimmy...  Kom på´t nu....


Fjonkan - Ge mig energiiiiiiiiiiiiii ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0