Kul Jul...

...lr så inte...

Fick såklart DUBBLA räkningar på bilhelvetet... De är tur bilen är så jävla snygg.... och det luktar nybilsplst i den.... *ont i huvudet* hehe... Fuck... Får ta de på nästa lön....
Som för övrigt kommer bli en pisslön...

Mina julklappspengar är slut. De andra pengarna är oxå sluuuut...
Ah.... Vi får se vad som händer... JAg tänker inte gå å hänga mig så fort det blir lite motgång ivf...
Tycker inte att det är så roligt skämt... Skrattar aldrig när jag hör det.... men ja lesnar...

Har ivf hört från C... Mkt glad blev jag...
"om det knyter sig i magen -saknar jag dig då lr är det magsjukan?"
damn...

Igår skickade vi iväg inbjudnngskorten till Maddes Examensfest ivf! Väääärryyy fina...
Madde blidde jätteglad för korten... och för att hon blev inbjuden!  hahaha...
De borde hon.... ;D

Madde sa att hon vaknade av att nåt pep utanför imorse... strax före halv sex tiden...
Ambulansen...
Tydligen så hade det ringt på en ung kille från Färnbohållet, helt blodig i ansiktet... Hade kört åt helvete med bilen...
Pappa ringde ambulansen och killen pratade in på föräldranas telesvarare...
Fy fan å vakna å lyssna av å få ett sånt besked.... Hoppas det gick bra för killen...
Brrr....

.....och än en gång gick jag miste om Ambulanskillar! daaaamn! hehehe...

Hämtade ut biljetter idag till julshowen imån och till juldagen...
Då blire Folkan... naaaajs... lr... WOOOHOOOO!!! :D

"Om våra vägar skulle korsas så tänkte jag att vi kunde ha lite biologi...."
Den SÄMSTA raggningsrepliken jag hört! EVER! hahahaha....

Fan.... fryst och tinad korvstroganoff var inte gott... den va inte god när den va nylagad heller sååå... hahahaha....
Jag är nog världens sämsta kock... Inge roligt att laga mat till sig själv heller så vare bra med det...

Hoppas syrran fixar mobilen snart.... Ja kan juh inte asgarva åt henne jämt när hon ringer... hon hade tydligen doppat mobilen i kaffe.... efter det låter hon som stig-helmer när hon pratar i den!! hahahaha...

Var hem å tvättade tidigare... de gick bra.

Jobbat idag. Det gick ganska bra det med... fram till halv tio då jag bröt ihop och började gråta...
De frågade varför jag inte pratade med pappa längre.... så ja berättade...
Och då kunde jag inte hålla mig.... ah...
Ser juh ut som ett mongo efter jag har gråtit... och näsan full i tjockt snor... najs... inte direkt min bästa sida....

ah... hoppas att nästa år blir ett gott jävla nytt år... annars vet jag inte vad jag tar mig till...
orkar inte hur mkt som helst...
De kanske är tur man inte vet....

jao jao...
Imån blire handla julklappar... för lilla slanten som är kvar...
Har köpt åt barnen... Vi vuxna hoppar över julklappar till varandra i år... det finns inte pengar...
Kuljul.

Fjonkan - De på focus vet vem Fjokan är nu ivf..... hehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0