Årets sista...

....föreställning av julshowen är nu avklarad!
Och som förra året - killarna var bäst... roligast... Kanske för att de var de enda som skämtade!
Mmm... undra om du luktar lika gott i år.... ?;D
Stanna upp hela kön för att fråga hur de va med mig... tack för deee... hahaha..

Flängde i valbo/gävle idag innan... sen hem... packa ihop å tänkte ja skulle sola innan... men ikke... upptaget...
Ska åka upp imån igen... Vill va brun å fin till juldagen...   party paaaartyyy...
Köpte mig en klänning ivf... får se om den duger på juldagen... :S Paniiiiiiik....
Svart med nå glansigt under bysten....
ajaaaaaa... blir så jävla trött på kläder...
Är så jävla trött på pengar.... Är trött på att aldrig ha några.. hatar att låna...
Är jävligt trött på mkt nu....

Jävla hosta.

Innan showen så åt jag å Jennie från kina... mummsfillibabba! är proppmätt fotfarande! men ja har juh inte ätit mkt idag heller så va de bra med deee...

Imån ska jag koka knäck och göra ischoklad.... mumms! julegotta... gottegris som man ääär...  Alla som varit snälla i år ska få schmakaaa :)

Bli less å spy. Jag orkar då inte...

Fasen va snorigt de va på vägen nu när jag åkte hem... :S halkidiki....
neee....
de va ute å skrapa å salta ivf...

Imån blire en efterlängtad sovis... men någon ska väl alltid ringa å väcka mig... funderar på att sätta tfn på ljudlös...
Men ja borde gå upp i tid... om ja ska hinna mass...
Lär leta upp ett knäck recept oxå..  de va längesen jag gjorde de nu... ajaaaa....

Är skittrött...

Mer då...
Älskar mina söta syskonbarn.... fast vi inte ses lika ofta nu...
Älskar halsbandet och armbandet jag fick... <3 Jag ska ha de på mig på julafton!
Vakkert!

Näe... nu blir de sängen och boken...


Fjonkan - gillar inte härmapor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0