Är ledig...

...idag från jobbet... Och ledig alla andra dagar... På pojkvänsfronten alltså. Ifall nån av er skulle få för er nåt?

Happ.. Var duktig och panikstädade lägenheten igår ivf... Blidde inge damma i tvrummet... Tror jag överlever...
Hann inte för jag va tvungen att åka till jobbet...
Gjorde nåt att äta innan oxå... Halvfabrikat...

Idag blire ivf hemmagjorda biffar... om de finns några kvar i frysen dvs...
Åååååh! Jag är så sugen på potatis!! Är skitdålig på att köpa/laga/äta de... Äter det endast i sällskap....
Ms Potejto... = jag...
Lär köpa det idag...mumms.

Sitter och läser dina mejl om och om igen... damn... (psyko jag)

Skulle behöva mig en karl, en bil och ett köksbord idag... nån som kan hjälpa mig?
Tror iof att jag får in bordet i min lilla polo... de va 110 långt 77 brett...
Så det fattas eg bara en karl...  Hur svårt kan det vara??!!

Det tog inte lång tid innan du haffa mig på msn igår... Jag lockade med "letar fram min vibrerande hunk"...
Det var ett test... Den vibrerande hunken får jag i 25års present....
si de så. så äre sagt....
Schysst ivf. "du e kass"
tackar...

Skulle vilja ha en skiva oxå... faaan...

Undra om ja ska duscha... borde åka till Hoo och hämta lite kläder oxå... Lämnade dem på tvätt där sist...

Faaaaaaan..... ska jag chansa att bordet går in i biljäveln?? fuck.

aja...

Fjonkan - duschen nästa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0