"Stay with me...

...don´t fall asleep to soon, the angels can wait, for a moment..."

Hihihi... lr vadå "hihihi" förresten?!
Varför tycker jag att låtar med halvfåniga röster är mysiga?? hehe... ajaaa.. den e ivf braaa...
Synd bara att de är piss-ljud i papps dator... Alltså inte själva skvalandet utan bara att de hörs dåligt ;P

Happ... försökte lägga över lite bilder från min kamera till datorn... men de ville sig inte...
Fär att jag drog ut kabeln... åh då ville inte bilderna va kvar på datorn fastän ja trodde jag sparat dom...
Skiit. hehehe...
Hade varit roligt att slänga ut kryssningsbilden på family.se hahaha...

Idag dåååå.. vaknade typ 7 av att madde harklade massa äkkel...
Kom hem från Finland med massa förkylningar å bihåleinflammationer... typ..
De positiva va att hon även kom hem med språkkunskaper...
Hade impat fett på resesällskapet då hon beställde mat - på FINSKA... hahaha...
Inte bangen hon inte...

Var upp å solade på mig lite imorse... Vet inte om de tog nå... pisskassa rör nu med...
Ska försöka få med madde till Spielmänen å sola mera ikväll... om hon orkar... håller på att plugga massa nu...sen ska hon laga mat åt MIG... moahahahaha... lr inte... hehe...

Skittröt blev jag efter den varma mackan oxååååå.... dryyyygt...
Sen spelar säkert vädret roll... Piss-väder...
De va fint på fm... lite blåsigt... å sen på em började de pissa ner...

Fanva allt e pissigt nu?! haha...

Har ont i ryggen oxå... de har säkert med nå piss å göra.. ;P
Lr för att ja suttit för länge på soffan... som inte alls e braaaaa.... hårt å riktigt otäck...

Jag skulle ha börjat packa till kryssningen jag med... men de hinns kanske...
Ska försöka lösa de med skjuts till bussen på fredag... pappa som lovade stort - jobbar.
Ïkke braaa..
Han får ivf hämta :D

Uscha va jag slarvar med maten... Känner de i min mage... att ja slarvar... fy på mig!

Fick mess av Mli nyss.. va gör ja? -lallar. Okej.
humm... följdfråga?

Gjorde precis ljud med rumpan... pinsamt då madde har sin pluggar-kompis här... hahahhaa...
Men de hörde säkert inte...
De är så inne med att översätta engelska artiklar.... hohohohoo...
-Jag kan översätta ljudet från rumpan till Engelska! ;D

Jag har ivf ett brännskadat fuckyou-finger...
Brände mig utav bara helvete (inte) på ugnen i lördags...
De är kanske 1 cm långt och ½cm brett... Värsta köttsåret ;)

näe, nu ska jag läsa aftonbladet..

Fjonkan - obrun...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0