Slitz...

...är en killtidning, de vet folk om... Tidigare ikväll hade jag tråkigt... så jag gick ut på Slitz hemsida...
Kikade runt lite... Kom fram till att det är rätt så roligt att läsa allt "intiligent"...
Hehehe... Allt är skrivet till killar (såklart). Men vilken skillnad de är...
I "tjejtidningar" står det aldrig såna fräcka ord.... Men jag hajjar varrför... De ska juh inte va nån mestidning...
Jag vet eg inte vart jag vill komma med de här...
Men jag gillar att läsa sånt killar tipsar andra killar om...
"Gör du sådär så är hon definitivt intresserad av dig!"
hahahaha.... Jävla puckon.
Jag kanske ska börja prenimerera på Slitz.... hahaha... lr så fortsätter jag läsa på nätet... Jag har hittat mig ett nytt fredagsnöje! ;P

Idaaaaaaaag... Jobbade på Dagvården... 4 pensionärer - 4 personal.
Trögt.
Imån har jag klarat av en veckas dagtid! wooohooo!!
Stolt över mig själv... lr...
ajaaa...

Han sa han skulle kika in idag och visa mig sin piercade bröstvårta. Men ikke. Jag såg honom dock åka från jobbet i bilen... Han vinkade och flinade... hahaha...
Hoppas på imån.
Räknas de där till sexuella trakasserier?? hehehe... Kanske inte gör det när båda är med på det... hahaha...

Kan fan inte sluta lukta på den där jävla sjalen!!!!   Mumms! hahahaha...

Har sagt i 3 dagar på jobbet att; "När jag kommer hem ska jag ta å städa av golven"
Men jag har skjutit på de...
Tills ikväll. Städade som en jävla galning... ivf golven. De andra dammade jag å fixa tidigare i veckan...
De lär glänsa om Kungen kommer på besök i helgen... Man vet aldrig ;P
Säga vad man vill om städning... Men de är bra jävla skönt när det är klart!!
Har dock tvättstället och toan kvar att skrubba.... Men de tar jag imån.

Undra om jag ska åka hem till papps och tvätta imån... lr om jag väntar till lördag...
Papps blev så jävla sur över ett par plockade kantareller från "hans ställe"... åh då kunde jag sååååklart inte låta bli att skratta åt honom...
Jag veeeet att de är bland de fulaste man kan göra mot någon...
Men VAFAAAAAAAN.... Gubben är 54 men lät som en surig 5åring.... Skrattretande...
Kanska ska hålla mig därifrån till de lagt sig... Surpupp.

Solade idag efter jobbet... Dock bajs-rör. Vafan ska alla sola så mkt för?! hahaha... sluta med däää...
Äh... ja ska sola på maddes jobb imån... De har kanonbraiga rör. Där får man för pengarna!
Gratis ansiktskanon med! Toppen hörni! :D

Fan de är mörkt ute... redan... kl är iofs 20.46.
Men ändå.
Bajs-hösten är här.... verkar de som...

Fan de luktar gooooott här :P Citroooon.

jaaahapp... Fan vikken tråkig kväll. Andra kvällen i rad jag inte åker hem till pappa och äter... pga surandet. Hans ev surande...
Försöker klara mig själv oxå... Lagar mat, gör matlådor.
Det funkade nästan igår. Ikväll åt jag korv med bröd. Inget att lägga i matlådan precis... jajaaa...

Jag har fasen ätit nyttofrulle hela veckan! Havregrynsgröt å grejer... Fullkornsvälling.. mumms!
Vällingen förde mig dock tillbaka 22 år tillbaka i tiden.... hahaha...
Jag kan känna hur de kändes att suga vällingen ur nappflaskan....  aaaah...

Fan va törstig jag blev da!

Va upp till Anna å alla efter jobbet och solandet...
Signe kom direkt och sträckte armarna... och så började hon pilla i mitt hår direkt... hehehe... myyyyys...
Hon älskar hår...

Hosta har jag fått oxå. Man ska fan inte hångla....
Konstigt... för de va längesen jag gjorde de nu...
Kanske nån som våldhånglat mig i sömnen?!?!?! Tänk oooom... hehehehe....

Trög börjar jag bli...
Kände på en gång i morse att de blev lite för sent igår... Ville verkligen inte kliva ur sängen...
De kanske blir till å gå å lägga sig å läsa den där jävla tidningen jag alltid somnar mitt i.. hinner aldrig läsa klart... hehe...

Men först ska jag ta å dricka en festis! hehe... vääääldigt vuxet - ja vet. Men gott!
hehehe...


Fjonkan - Kåt på sjalen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0