Jag hatar mig själv...

...för att jag inte kan vara som folk!

Var på kryssning i helgen... Med Cam å gänget... jätteskoj vare! sa dom.... *suck*
De är de där jag hatar mig själv för... att ja inte kan dricka som normalt... Förbannade jävla drink-jävlar!!
Jag ska hålla mig till antal cider istället... men de jävlarna spetsar väl säkert dem med...

Hittade mig först en upptagen mummsbit på dansgolvet... Som jag ville klä av... men de ville inte han... hahaha..
Dagen efter satt han å hans kompisar å fnissade åt mig... damn!!! han va sååååå snygg...

Hittade ivf en annan.... låter inte som jag de här... men så vare... Han va snygg å mysig...
Kysstes som en gud... Jag vill ha en gud! Men ja vet inte vad Gud heter i efternamn, vart han bor lr vad han hade för hyttnr...... Pissfitteskit!!!!!! *vill juh haaaaa* -lr ivf prata med en gång till....
Jag ska göra nåt riktigt desperat.... Jag ska sjunka så jävla lågt.... Vinna lr förlora...

När ja inte fixar de själv lär någon annan hjälpa mig...
Det har ringts till vikingline... men ikke att de kan hjälpa en!!
Fatta va pengar de skulle kunna få in om de hjälpte stakkars människor finna folk de hittat på båten....
Ett hett tips alltså till Vikingline....

fan.

fan.

fan.


Fjonkan - ska bli nykterist & nunna för att spriten ger ångest och för att sex är värdelöst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0