Brandmääääään...

....Ja! De va överallt!!
Hahaha...

Jag å M hade kanonskoj i fredags!
Först kollade vi på brandmannakampen på hammardammen... Kanotpaddling, simmning, cykling och löpning?
Var hemma hos M... åt kinamat och myste... drack massa cider å öööl...
Sen kom M´s kompis + syster och hämtade oss å köre oss till Deppan...
Vi var nästan först. Vi fick Nr 6.
Folket ramlade in lite senare... som tur va...
Däribland alla brandmääään... ohohohoooo... Varför är jag så svag?!
Fast de skulle ha haft kläderna på sig... de är snyggare då ;D
Hittade en som luktade sååååååååååååååå gott! Jag funderar allvarligt på att köpa hem parfymen endast för att få lukta på den när helst jag vill!!
Chanel Sport... Mumms! -Du kanvara lugn... jag ska skicka hem sjalen till dig... förstår om du gillar den... oooohoooo...

Nu blev jag sugen på att gå ut i falun oxå! hahaha.. ska göra upp mitt schema så jag bli långledig över en helg...
Nu när jag går dagtid i veckan gör jag för många timmar.. så ja ska få va ledig istället... hehehe...
Ska höra med girlsen om de vill med! hihiihihi....
De skulle va skoj!

"Yeah and i am on the mike"
Hehehe... ur: nitt i nyllet... de jagade en som inte pratade svenska för en intervju... han pratade tfn å sa att han va on the phone... hehe... då svarade intervjuaren sådär... hahaha... humor. lr?

näe... nu blire maaaaat...
sen ska ja väl slå in sis present...
får antagligen ingen hjälp...men de får väl gå ändååå...

ajaaa...

Fjonkan - alkis??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0