Jag har fått ligga!!!

Japp!! Lovade juh att jag skulle tala om för alla när de blev av sååå... NU!!
Är alla nöjda och glada?! ..Det är jag :D

Annars då...vad har hänt i mitt SÅ händelserika liv?!
I lördags åkte jag, pappa, moster å morbror på Hälsomässa i sthlm... Vilken resa... Hälsoresa?!
När vi kom fram till där vi trodde att de va... Hade betalat parkeringsavgiften på 70:- å allt så upptäckte vi att vi kommit fel.... Helt fel. Där var vi... helt hjälplösa... nästan... Moster ringde hem och fick en adress till stället...
Mejerigatan nånting... jahaaaaa... Å de ligger?!
...Morbror sa att han trodde att de låg ut mot södermalm... Åh där tänkte han absolut inte köra... så vare bara...
Efter en stunds småsurande å gnat/tjat... så bestämde sig morbror för att köra åt de där hållet ivf å kolla... och de visade sig att den där mässan inte alls låg insmetat på söder....

Vi parkerade olagligt och gick in på mässan.... Vi gick igenom alla hallar.. och märkte att de där inte var så mkt för oss... De man ville prova på var de timtals lång kö till.... osv... Såg en ljuslykta jag ville ha...men va osäker på om de va ett visningsex lr hure va... Men när vi gick såg jag att den va såld... typiskt... Säkert svindyr... Så ja tjänade några kronor där...

Efter snabbisen på mässan åkte vi till kista gallerian... Åt mat... mumms... De satt fint...
kikade lite smått i affärer... Men ja blev inte så impad...
Klarade av att gå där inne utan att få en enda orgasm...faktiskt... 
Borta bra men hemma bäst säger en del... jag håller nog med...

Söndagen...Jobbade till kl 12... Därefter åkte jag till Marie å hjälpte till å städa ur lägenheten... Flyttstäd... Weehoo!
Vi bar möbler, kartonger, skurade, gnodde, fikade, pratade, putsade, dammade, fikade, dammsög, moppade... Vi avslutade de hela med en festmåltid på Depå... 21.30 var jag hemma...
Utarbetad, utmattad, somnade jag som en stock.... Kl 9 på måndagmorron hade jag tydligen sovit klart...
Slappade, tvättade... åt... sen åktej ag å kikade på den nya lägenheten... Finfin! De där blir kanon!
Sen jobba..

Idag slutade jag kl 13... Köpte fika å åkte till syrran, johan å alla barnen... Mummsade fika i vårsolen!
Så underbart skönt idag! Premiär på utefika oxå! Mysmys!

Här tänkte jag lägga upp bilder som blev tagna idag... men det ville sig inte alls de...
Får lägga in dem när det funkar igen...  fukk....

Vad vare jag skulle komma ihåg?? Minnet sviker som ni vet när man börjar närma sig 30...
Citerar; "Få se nuuu... hur gammal är jag?! 26...Neeeeh!!"

Åkte hem till papps å åt på nu kvällen... Kikade på Sjukhuset... de visade Andreas ikväll igen...
Har hört att de är bättre... Hoppas nu bara att allt kommer bli bättre än bäst!

Nu blire snart sängen så man är något sånär utvilad och redo för jobb imånbitti....  Är man någonsin redo för jobb?? ajaaa...



Fjonkan - Långbloggar för ovanlighetens skull.....

Kommentarer
Postat av: Linda

http://barbie80.blogg.se/ Andreas sambos blogg, om du inte redan hittat på den?

2008-04-02 @ 20:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0