De luktade...

...popcorn i trapphuset ikväll... ja, nun när jag kom hem... har jobbat...
Åh fy faen va gött de luktade... Inte så man blev sugen över huvetaget! nene... ååååh!

Näe ja öppnade dörren in till lägenheten nu så låg där de där man får från skatteverket... deklarationshelvetet...
Ja skriver Deklarationshelvetet för att ja skulle bli tvungen att betala tillbaka... Betala tillbaka ungefär lika mkt som jag brukar få tillbaka..
Jag VISSTE att de skulle bli tjaffs med skatten iår.. Jag VISSTE de! Fan jävla helvetets jävla piss skits faaaan!!
...får göra avdrag för resor till å från jobbet å försöka lösa de på de viset... så de inte blir så mkt att betala ivf... De där lär som om jag skattefuskar...men de gör jag inte... Absolut inte... Jag brukar gör avdrag för de... si de sååå...
*suckar* Faaan. Va irriterad jag blev nu känner ja...
Jag är faktiskt ENSAMSTÅENDE! Kan dom inte tänka på de?! Jävla skatte-ha-jävlar!

Happ. Börjar kl 07.00 imån. Synd å förstöra en helg med kortskift tycker ja.... Idiotiskt...
Sen så imånkväll så ska ja på kalas hos min oldemoster... Hon bli hela... har tappat räkningen! :P näedå... jag vet ärligt talat inte... Har för mig att de inte var jämt ivf...

Jao jao... Lär iväg å hitte på nån grej åt moster imån... Åh hur lätt e de på en skala?!

Fredagsmys... fan va sugen ja blev på de när ja kände popcornlukten daaa... kan inte släppa!
Va mysigt de skulle va å ha nån som satt i soffan hemma å sa hej åt en när man kom hem från jobbet....

...TACK sis för dina förslag... dessvärre va de guttar du föreslog inget för mig...
Den ene gillar inte barn... å den andre ser iofs rätt bra ut... men gillar tjejer för mkt... hahaa... näe... Då kanske ja klarar mig ett tag till.... här... helt.... ensam.... *snyft*  ;)

Jaaa! åh hur fan ska han va då undrar säkert alla som läser här nu då... lr så skiter ni i de totalt... antagligen...
Om ja hade haft en bild å sagt att; SÅHÄR ska han se ut! Men ja har ingen bild...
Han, snyggingen på restauranger kommer ja ALDRIG glömma.ALDRIG!. hehehe...

Blond lr Brunett -spelar ingen roll bara han blir snygt brun på sommaren... Magrutor lr magruta -spelar ingen roll bara han blir snyggt brun på sommaren... Blåögd lr brunögd - spelar ingen roll bara han blir snyggt brun på sommaren!
Ääh... vem försöker ja luraa?! 
-Klart han ska va BLOND, BRUNÖGD & HA SNYGGA MAGRUTOR PÅ SOMMAREN!!!

hahaha... Jag ska smälla ihop en ny kontatkannons så ska ni få höra...
Fan va seriös ja äääär...

Ajaaaa... Börjar bli trött som fan ja...

Borde städa den här lort-lägenheten... Nu är väl inte å tänka på... sällan man skjuter på de... Man hittar på en massa annat som bara MÅSTE gå före... jämt, jämt, jämt... Warför?!

nope, nope...

Fjonkan - hatar skatteverket...


Kommentarer
Postat av: L

HAHA :) du är för rolig!!

2008-04-11 @ 16:11:42
URL: http://stickitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0