Blödig...

...som faaaaan... Satt å tittade på de där programmet där de letar på  föräldrar... Så nu har jag ont i huvudet bara för de... Va ska ja gråta åt sånt där fööör?? Det finns en MASSA annat ja skulle kuna gråta över...  ajaaa...

Ida å Andreas skulle på föräldrautbildning idag! Hoppas att allt gick braaaa!!
Det börjar närma sig nuuu... Spännande, spännande!!

Pratade med Malin idag med! Vi ska kika upp en dag då vi ska träffas.... Fika lr hitta på nå annat busigt....
Vi skulle höras ikväll...men nu äre snart natt... höhö... Får messa henne imån....

Imån ska ja va barnis åt alfie å zingo... Melkis ska till tandis...

Tvingade med min mensonda syster å zingo till siba och ove jansson idag....
De gick... bra? hehehe... De va värre än när hon hade foglossning sa hon... Ja vet inte ja... har varken  haft de ena lr de andra...

Köpte GuitarHero o singstar.... moget? Näe, kanske inte men vemfan har sagt att man ska va de jämt?
Papps är väldigt på med å kalla de omoget... Men de är han som är å lyfter å kikar på kartongerna allt ligger i - inte jag...

kollade kontot när jag kom hem...  De såg rätt hyffsat ut lär ja säga... Men de har inte gått så många dagar sen lön...så eg är de skrämmande...
Man skulle va ekonomiskt oberoende... Det skulle lösa en massa probelm... och skapa en del.. men de skulle ja kunna leva med.. känns de som nu....

Va på AF å påskrev min akassa tidigare idag med... Vill stämpla upp till 100%....
"Va roligt med en tillsvidare anställning, synd bara att de inte va en heltid..."
Va är de för jävla sätt å uttrycka sig såå?!
Tror de att ja tänker mörda för ett heltidsjobb? Inte på Hessel ivf...
En 75a räcker gott å väl... ivf som de känns när man går hem för dagen... På lönespecen ser det värre ut...
...Man kanske skulle söka sig till ovako istället? Jobba samma tid för mer pengar....
Fast jag är mer än människo-människa än en maskin-människa... De är där kruxet är...

"Pesto, peppar ,ekoöl..."

Näe... ja borde dricka mer vatten... så mitt onda huvud ger med sig...

Tittade på bilar på nätet för ett tag sen... vill verkligen byta bil nu... Men de är för mkt pengar för mig... just nu...

Jaaaajaaaaaa....

Lär sova snart om ja ska upp tidigt imån...


Fjonkan - fattig men nöjd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0