To day....

nananaanaannna nna na na... hur fan går den? aja... skitsamma.

Jobba över idag. igen.
Gick bra. tror ja. jag tycker då de ivf.

Wake me up, when september ends... *sjunger på*
Naa na na na naaa.... ;)

Är inne på det sjungade spåret ikväll.. Kommer precis fårn Hoo och säsongens första IDOL. hehehe...
Bänkad. Tack GODE Gud för att vi slipper gubbjäveln Clabbe i år!
Som vanligt: Massa med folk som inte kan sjunga....
Massa annat än sjungade folk... massa onödig tv. man vill juh se när folk sjunger å gör bort sig.... inte sthlms tunnelbana.... typ.

Jag är ivf KÄR. Han med mössan. Och gitarren. Oooooo....
(informerar ida på msn att jag är kär....)
hehehe... Vi har precis träffats så det är inget allvarligt mellan oss... ifall ni undrar... ;)
Vi ska inte gifta oss å skaffa barn än.... Det får dröja lite... ;)

Humm..de va nå jag skulle berätta... men ja glömde bort de...
ah, då vare väl inte så viktigt å...
Kom ihåg; All info i min blogg är V V. Väldigt Viktigt.

Räknat ut: Att det är 21dagar kvar till lön. 3 ggr.
Kört över: En hyffsat stor gren. (polon kom preciiiiis över..)
Fixat med: Tvätten. Har även tvättat min sambos kläder....
Tränar på: Att skriva min autograf så snittsigt som möjligt. (Ifall jag skulle råka gå å bli känd)
Klämmt på: FINNJÄVLAAAAAAR!
Är: INTE Rasist.
Har Inte sett: Ett par kalsonger idag...
Tråkar ut: Typ ALLA med den här listan...
Har ont: Här. Åsså dära... Och här... å så ömmar det där...
Ätit: För mkt onyttigt. Mer Info än så ej tillgänglig.
Vågen visade: "ERROR" hehehe....
Tröttnat på: Kattungejäveln.
Vägrar inse: Att det är höst.

Näe, nu ska jag fortsätta snacka gojja med T på msn... listade tillslut ut att de va han som hejjat på mig... braaa!
hehe...

/Fjonkan - pengakåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0