Spritleverans....

..såhär på kvällningen... idag bar det av till k-går´n...  låter som om jag gör det ofta... men de va faktiskt min första gång ikväll.. ;) tror ja...
"såhär mkt super din tonåring" var rubriken i aftonbladet i helgen... däri kunde man läsa om tonåringar som hamnat i fyllecell å grejat... å deras spritleveranser kom oftast i en RÖD och i nånannanfärgad bil... Det var de vanligaste ;) hehehe... jag leverar dock ALDRIG sprit till minderåriga... Så det är  INTE mig ni sett... ;)

Gjorde köttfärsbiffar för första gången i mitt liv idag...
hyffsade blev dom. Saftiga. Lite smaklösa... men med mkt lök. aja. dom dög.
När vi satt där vid köksbordet så säger jag till syrran; "fatta va många vuxenpoäng man får av att göra köttförsbiffar..."
Syrran: "ja... å så har du juh bakat idag... och duschat! "
Smart. Kanske inte. Men det ligger i släkten... Pappas sida ;) hehehe...

Jag sa till mig själv att ja orkar jobba imån om jag är vaken till kl 23... kl är snart 23... men ja lär juh blogga klart först... å prata Tomas tillrätta... lr försöka förstå... omöjligt... haha.... kuslig... ;)

i helgen dååå... släpade på Emma i 8 km...till sågen fram å tillbaka... det gick snabbare för henne hemåt... för att hon visste att det bor en kåt hanhund en bit ifrån pappa.... hahaha... dock ingen kåt trebenting åt mig.... men jag klarar mig... Det är säääkert!

Fast...nu äre höst... och man skulle juh vilja ha nån att höstmysa med... tända ljus på glo på tv... kyssas.... å... å..... näe... jag klarar mig... Men jag kände igår att det skulle va skoj å ha någ att bo med... lr kanske inte bara bo med... men ändå... syrran kikade över från jobbet å åt... det såg så fint ut när jag hade dukat för oss 2... så ska det se ut... om det ska va riktigt... en tallrik makkisar å ketchup framför datorn är kanske inte så mysigt....

Alfie om lök i köttfärsbiffar: Ååååååh! de är juh lök i!
Syrran; men peta ur de då!
A; näe ja orkar inte deeee....
S; man blir snygg av lök!
Jag; ja! se på moster! Hon är juh skitsnygg!
A; ...man får inte sänna skitsnygg.....

-där fick jag. tillrättavisad av en kille på 4år... hehehe...

näe.. nu ska ja glo på en bild.. å vänta på att jag ska bli mördad pga att ja skickat en bild.... :S
men de ska nog gå bra.. jag låste dörren... å kollade under sängen.... sååå... om jag inte kommer till jobbet imån så vet ni varför.... hihi....

Näe... nu...

Fjonkan - vill inte vara så jävla vuxen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0