Seriös...

...är jag seriös? ...kanske inte...
Frågade precis Thomas om han ville gifta sig med mig... så att jag skulle kuna få mer pengar att spendera på kläder och så att jag hade någon att ta med mig på festen  på lördag... som jag och min "eventuella partner" är bjuden på....  Jonna fyller 20 och det ska verkligen bli kanonskoj att gå på festen!

Problem 1: Vad ska jag ha på mig?
Problem 2: Vad ska jag köpa å ge i present?

Problem 1 är påväg att lösa sig... Syrran å jag ska åka till kupolen om 31 minuter...
Problem 2 är eg inte ett problem... Jag har smak... Jag kan det där med å köpa vackra ting...
Det är här Problem 3 kommer in... Jag vet inte vad hon har för smak och stil! hehe... Kan väl bara gå efter min egen smak och stil då... Tyvärr lär man gå efter plånboken oxå...
Skrev till Micke å frågade vad det var som gällde... om man skulle köpa en engen present lr om det skulle samlat till något större...  Men han ville inte svara... Så. Nu har jag skickat ett litet sms till honom.... Får se då... :)

Nu skrev syrran... 31 minuter gick fort...
Hon ljög... idag tycker gillade jag det... hehe...
Nu ska jag åka till borlänge!
Så de så...

Återkommer kanske ikväll...

/Fjonkan - får blåsa upp sin "eventuella partner" tills på lördag....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Köp något fint till mig också. ;)

2007-09-26 @ 17:11:37
URL: http://sandramalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0