Så...

...har ännu en vecka gått... jobbat över hela veckan... utom i måndags...
...känner mig rätt sliten... verkar ha nå fel i kroppen som ligger å pyr... har somnat flera dagar när ja kommit hem...
inte så konstigt kanske... alla är juh sjuk nu. typ.

Va till syrran å barnen idag efter jobbe... helt uppånervända va dom... men söta ändå... :)
fast... man har inte så mkt tålamod... och dom lyssnar inte alls...
Men dom va bara tvungen att få ett varsit ägg... msoter är svag för sina små söta älsklingar...  ;)

Signe kan nästan gå nu! hon tar bra många steg ivf! åt som en häst ikväll... somnade som en stock... mökan... ;)
Anna hade gjort jättegoda köttfärsbiffar... så himla längesen man åt hemgjort... jag saknar det verkligen nå så enormt... finns massa ja saknar... funderar på om jag ska ta å steka mig leverbiffar nån dag. försöka. bara med biffarna. inte såsen... jag har inte ätit det på över 3 år snart... fan va jag saknar......

"Ibland är man snäll utan att det märks och när man gör något xtra -det är då man blir kallad snäll..."
...det va ja som hade sagt de där... smart utlåtande fårn korkad blondie...

Missförstånd...skoj de kan va... och ibland inte alls...  hehe... men oftast...
Tidigare i veckan på jobbet så stod M å kramade mig bakifrån... samtidigt som jag kletade på mig lite av mitt lipgloss... Å som alla killar - så halvjuckades de på mig... (Varför?!) haha... aja... varpå jag säger; 
 "Jag hade glömt hur skönt det var..."
-åh då menade jag glosset -inte juckandet.
...folk började ivf skratta... ;)

Så. nu är de där äkkliga nötterna äntligen slut. ;)
Undra om det är dom som gör att.... de va inget....

Somnade inne med Melker tidigare ikväll... han kunde inte komma till ro så jag la mig där bredvid... gu så han grejade... tog av sig pyjamasen å så killade jag han lite på ryggen...då somnade han... å moster med.... hehe... syrran kom in å väckte mig efter 45 minuter... är ivf trött nu...

Hönni! Ja skulle vilja ha en bästaste bästis! Vet ni nån som passar så hör av er... Det är ett plus om den har 3 ben och är kåt... men de är inget krav lr så... bara lite bättre ;) hahaha....

Mattias undrade idag va jag å Jonna gjorde ute i restaurangen... han fick inte in nå lappar med matbeställningar på och jag å jonna syntes aldrig tillsammans...
Jag; "Men Mattias de vet du väl att på fredagar så säljer vi andra tjänster här...det är inte bara mat..."
hehehe... ah..det spårade ur... men de va de närmaste Dirty vi kom... Nicke ligger hemma med sjukdom. stackars...

näe... nu ska ja skriva ett sms å sen lägga mig...
borde göra något Oprinsessligt oxå... känner ja...

Sa fel på jobbet en dag. Sa att ja måste gå på toa för att det trycker på....
Jag mena tränger på... det heter tränger på om man bara ska göra nr 1... satt å skrattade åt det dära för mig själv inne på toan.... hehe....

De va TVÅ snyggingar på restaurangen idag. SAMTIDIGT. uj uj uj... ;)

"Om jag bara låg här.... skulle du ligga med mig...." direktöversättning från engelska till svenska... sååå... dom sjunger så i låten... äkklar... ;)

Någon; Är du nyrakad?
Jag; Rakar mig alltid på fredagar... (vit lög men ändå... )
Jag; jag har fredagstrosorna på mig oxå... ;)
Någon; *känner efter* ...de känns juh som om du inte har några alls på dig!
Jag; näe, just de ;)
hahaha....

näe va äre här... lall...
så blire... *gääääsp*

aja....
nu ska här smsas...

natti natt på er!

Fjonkan  - Fattig som få...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kan vara en bätaste bästis! Jag har dock inte tre ben, bara två, men kåt det är jag! ;D HAHAHAHA!

2007-09-15 @ 13:29:33
URL: http://sandramalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0