Omkring mig...

har jag nu en sång om ingenting...nån sjunger om en fågel som heter Roger... och en oppblasbarkrokodil... Hehehe... syrran å john är i gävle å käkar så då passar jag på att gå igenom all porr dom har på sin dator... hehe... hittar inte mkt... DAMN! ;)

låter som om datorn inte mår spec bra av att jag lyssnar såhär högt på musiken... om ja kunde ta å hitta den där knappenman sänker volymen på då...men ikke....

"åh i baren tar dom Jäger för att visa vem som äger..."

Har suttit å tittat på bilar på nätet... hittade inget spec...vet juh va jag vill ha... i mina drömmar.....

"-In your dreams..."  "-Ja, faktiskt!"    ...man blir juh inte alls nyfis...

"-ah! vad tänkte du göra då?!"  "-Inte slicka dig i näsan ivf!"  *skrattar*


IDAG:
Ätit: kladdkaka, 3 kiwis, 1 banan, makkisar å bacon, en tsk kräftröra, 3 mackor med ägg å kaviar
Druckit: 3 glas vatten, 2 muggar saft
Varit på toa: minst 5 ggr.
Vägt mig: 3-4ggr.
Duschat: 1 gång. Shampooat, balsammat, tvålat å peelingat.
Sysselsatt mig med: Pysslat vid stugan. Rensat med sågen å saxen vid sjökanten (?)
Kört: bil och fyrhjuling
Hatar: Katten för attacken i ögat med klo.
Tänkte: Faktiskt. hehe... tänkte åka å sola men de blev inte så...
Bästa synen: Madde städa i guldskor,trosor å topp.
Farligaste djuret: (förutom kattjäveln) En MÖRDARGRODA. Troligen den sista av dess slag.
Haft: En blomfluga i näsan.

Men vem orkar eg sitta å skriva en sånhär lista? inte jag ivf... ;)


Jag skulle verkligen behöva massage av axlar å rumpa ikväll... Axlarna för att jag är så jädrans stel...har massa ont... å rumpan för att.....för att...ja vafan! måste man ha en anlednig till varför man vill att nån ska klämma lite på ens arsle!!?? hehehe...

Madde ringde precis. hon va så mätt att hon höll på att spy. SÅÅÅ synd de är om dom...inte...

Kul. ingen mottagning på mobilen... wooohooo! 2 pluttar!


ah... ska väl ta å public. de här nu...med min vanliga tur kommer allt raderas lr nåt...

natti natt...

/Fjonkan - poppsnöre



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0