"Kan du...

laga mat?" "-ja va tror du?! jag jobbar juh på restaurang!"  *skrattar*
Svar 2 på samma fråga: "Ja, jag kan steka ägg..."

Vart hittar man en bra kille? En som tex kan koka ägg oxå...
Folk säger åt mig att jag inte ska vara så kräsen...
men vafan...

När jag vet hur jag vill att min drömkille ska vara å se ut, varför skulle jag då inte kunna få honom?
Självsäkert det lät... är inte sån...

Syrran opererade sig idag... hörde itne av henne något... men johan hade hört ifrån na... allt verkade ha gått bra ivf då....

Meka... kom å mek mig! hahahaha...
näe... vafan..

Helseriös blogg vare ja... lr hur... om jag kunde få koncentrera mig så!
kvart i elva.... hua... är inte ett dugg trött...

tror ni inte att ja missade de första minutrarna på sjukhuset då...
kände igen han som dom flög iväg... tragiskt...

aja...
over and out....

Fjonkan - underbar å älskad av alla... (!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0