Det var nära...

... att jag öppnade munnen nu precis när jag kom hem å innanför dörren...
"Hallååååå!" -tänkte jag ropa... sjukt... lr?  Så är de... Höst + Ensam + deppig = Tjock. Enkel matte. Hahaha....
De är eg inget att skratta åt... Jag märker juh själv hur dåligt jag mår......

Idag ringde chiiifen å bokade bord på Harry´s den 5e oktober... Weeee!! Personalfest! Sahara Hotnights som spelar då.... Vissa tyckte inte att dom va nå bra... Jag vet eg inte va ja tycker.. har inte hört dom så mkt... men de kommer antagligen att va massa folk å så där då...  Så vi ska äta och dricka massa gotta.. hihi....

Mår lite dåligt över att syrran ville följa med... gav mig dåligt samvete... men de är en personalfest... *suckar* ...hoppas hon förstår de... Hon håller antagligen på just nu med att tillverka en voodoodocka (lr hure stavas)  ....snart kommer jag antagligen känna smärta lite här å var..... så äre antagligen... ;)

Så. Instruerat Nicke hur man kollar upp folks nr nu... tror han lärde sig.... Myskosms gillas inte... Inte om det inte står nåt snuskit i dom... ;)

Jag förstår folk som inte orkar läsa långa bloggar.
Men de ja skriver är ivf intressant.... ;)

Pratade med Bigsis igår... på 5 minuter hann hon berätta för mig att jag va;
 "Förutsägbar" (bara för att jag bloggar å sitter på msn innan ja ska lägga mig)
"Patetisk" (bara för att....näe, hon sa fel ord kom hon på....)
"Otrevlig" (bara för att ja kallade henne jävla arsel när hon kallade mig förutsägbar...)
"Tragisk" (bara för att jag råkat äta tacos ensam nån gång...skulle inte berättat det...)
Till sist sa hon; "Jag älskar dig! Gonatt å sov gott! ...och så skrattade hon....
Mm... Det är de där dom kallar syskonkärlek va?!

hehehe....

Ringde Alfie å berättade att han hade glömt sina jobbarhandskar hemma hos pappa.... han tyckte ja skulle komma upp med dom när dom kom hemigen... skulle åka med husvagen i några dagar nu....
så jag lär väl göra det då...

"Tjockisar har lättare för att få halsbränna...." sheit...
Det är säkert inte kakorna jag åt hemma hos pappa lr sååå...... ;)

Sjukhuset. IDOL. Grey´s. Bra tv kväll... missade dock ett avsnitt av grey´s då idol gick samtidigt... varför gör dom såååå?!
Näe... nu är kl över den magiska tiden 23.00.... borde gå å lägga mig.

Kan nån lära mig att skriva till; "skittsofrent" alltså på svenska. riktig svenska.
För att om jag hade kunnat skriva det ordet nu så hade jag skrivit att det här jävla vädret vi har nu är så. "skittsofrent".

Jag har inga pengar.... 6 dagar kvar till lön. wee!

aja.
Lär väl gå ut till bilen liiiite tidigare imån... jag fick SKRAPA RUTORNA imorse. *svär åt*
F**k...

hihih... nu va Erik vid datorn.... hihihi....

aja...

Over and out.

Fjonkan - har sina rutiner....

Kommentarer
Postat av: L

Du missade ändå inget när du hoppade över första Greys avsnittet för att kolla på Idol. Var det sista från förra säsongen.

2007-09-20 @ 12:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0