"Allt...

...för en tia" Kom vi fram till att det skulle stå på min t-shirt. Hehehe... Jah, vi hade lite tråkigt på em, okej?! ;)
Efter lunchen kom det typ inge folk alls... diskade upp lite... poade lite... tröståt... Jag åt bara en chokladboll... M åt massa! ;) Iofs han som drabbas mest av de.. Såg typ till.... inga golfspelare idag... Som tur är har vi våra stammisar! Dom kommer även om regnet pissar ner ute... :)

Visade J hur man bytte rulle i kvittogrejen idag... hehe... hon sa att det aldrig tagit slut på papper för henne förut... aja... sagt å gjort. jag visade henne.
Skojade å sa att det tog mig 3 veckor att lära mig det där...
J: "Ja det tror jag juh!?"
Jag: "J, hörde du dur det där lät? Vi har haft öppet sen i maj å du har inte lärt dig de än!" ;)  hehe...

Rätt så skönt å va ensam personal sådär ibland... det ställs inte så höga krav då... lr?! ;) hehe... Det kanske är då dom kollar mig?! ;)

"Förut hade jag Aldrig kul men så kom Apan in i mitt liv"

Åkte till syrran efter jobbet.. Kl var i pojkarnas gå-å-lägga-sig-tid. Kikade bara in för att säga godnatt.... Dom läste böcker för varandra... Så söta :)
"Åh Sonkan kom du nu!?"
Melker läste Molly-boken... Pekade på båsten å sa att Sonkan minsann köpte massa godis till dom när hon åkte på stora båten.... hehe... villket minne!
Alfons hade tydligen börjat prata om han som bygger garage till Anna idag... Om att jag gått på samma skola som han... hahahaha.... Ibland så lyssnar dom... Älsklingar.
Kikade in en snabbis på Signe oxå.. trodde hon somnat för att de va så tyst... ikke. Där låg hon å lallade med nappflaskan. Duttade pipen i handflatan... så började hon sura när hon såg att ja gick... hehe...

Fasen så kallt det börjar bli nu... Massa kallt ute på morron. man måste klä på sig ordentligt. typ bävernylonoverallen ;) Appropå de! Jag å madde fyndade mössor och sjalar för 25:-/st igår! jättesköna mössor faktiskt! *nöjd*

Börjar bli trött känner ja... kl 9 imån kommer det folk som ska ha frukost.
Gjorde iordning lite idag... Slipper man stressa massa imån kanske....

Mmm...
Höll på att somna där...

Näe, nu blir det till att krypa ner i den där tomma, kalla och osköna...
*gäääääääääääääääsp*

/Fjonkan - billigare än de flesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0