Vadå problem...

...med potensen?! Vad menar dom nu då?!  hahaha.... ännu ett sånt där oerhört begåvat mejl som ramlat in på hitmail.....

Jaha..sitter inte uppe nu för att jag tycker att det är skoj... Ska lämna in bilen och få en ny vindruta.... på ett år har jag lyckats fått 4 (!) stenskott.... Vilken sabla tur att jag försäkrade rutan förra året när jag bytte den... Självrisken på 17hundra är juh inte så skoj att betala... nog har jag bättre saker att lägga de på.... typ... MIG! :D

hahaha... näe då... snart äre julklappshandling som gäller...
Var meningen med en Umetripp  oxå men vi får se hure blir med det... Maccan kunde inte då ja kunde... Så vi får planera om lite...

Fan va alla ska fylla år... Mli fyller 16 imån... å Melkis 3 på lördag... Måste iväg å hitta present! Men vad vill man ha när man fyller 3?!

Aja.... ska jobba idag oxå... På dagvården... Måste komma ihåg att skriva i tiden... så man får bitalt... bitalt i massa peningar... lr?!
haha...

ah..... 05.15 klev jag upp.... jag är trött.... *gäääsp*
Snacka om trött...efter en dag på hessel - helt slut... var längesen jag kände så.... typ sist ja jobba på hessel...
Drygt...

Näe, undra om jag ska ta å möta upp min pappa nu.... han ska följa med till glas-gubben....

"Framtiden ÄR att man vill göka...." Snacka om att dom är körda i huvet på NRJ in the morning....

Ååååhååå... jag ÄLSKAR att citeraaaaa! hahahaha...

aja... nu måste jag kila... få upp lite värme i bilen.....

Hörs å syns!
Ska skriva nå mer ingående om intressanta jag när jag har mera tid.....

Fjonkan - frukostsugen som faaaaaaan.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du har blivit dålig på att blogga... det är lite långt mellan gångerna..

2007-11-04 @ 21:06:51
Postat av: syrran

det är långt mellan bloggarna nu för tiden... man måste ju tjyvläsa andras bloggar.. he he

2007-11-04 @ 21:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0