"Svenska sovrum...

...se Sveriges hetaste tjej in action!"  ...ah...det är då inte jag och i mitt sovrum ivf... de kan ni va säkra på... Vafan äre för mejl dom har kommit på att dom ska skicka till mig?! Svenska sovrum?! vafan....

Fick min lön igår ivf... i handen... alltså helt lagligt men i handen ändå.. de hade inte bankat in den.... så jag fick banka den själv idag... känns olustigt att gå på byn med så mkt cash i väskan... trök...

Marie messade å frågade om vi skulle gå runt dammen idag... å de ville jag juh såklart! Snabbe jag var klar på en timme... hehehe... Så gick vi.. å så pratade vi... å så när vi kom hem till Marie igen så fikade vi! hehehe... så mkt för den promenaden! hohohoho.... vafan...
"Jag har inte träffat på en enda kalori jag inte gillar!" hehehe....

Var till valbo med syrran å john idag... Shoppade 2 tröjor och...och... och jag fick en överraskningsväska med på köpet! hehe.... medlemserbjudande på vero moda idag... fick ett skärp... en slips och lip gloss...   köpte min en    
08:ans kalender oxå.. jättefin...

Var in på IKEA och kollade på alla fula julsaker.. Vem fan vill ha lila i granen?! nä nä.. Sånna nymodernigheter ska vi ge fan i... hör ni de!? bläh....

Ah just ja! Läster mera på sånnadära magneter idag inne på Bokia....
"Snälla Gud gör mig smal och om inte det går så gör alla mina vänner feta!"
Hahaha...  så jävla bra...

Ivf så har jag en resa inplanerad... Den är nästan spikad... Jag ska åka buss i 7,5 timme, stiga av, lyssna på "Looking for freedom" och pissa glitter! ...hoppas att de blir av! weeee! Ah...jag ska försöka hitta mig en kille där oxå... hehehe...

Blev kallad Bengt Alsterlind-wannabee igår... hygglo!? hahaha... bara för att ja skrev fel... aja....  "Tjipp å hej å välkomna till hajk!" mongo... :P

Vill även citera en mkt god vän till mig... Hon och hennes funderingar över om hur hon verkligen klarar av att dricka sprit...
"jag vet inte vafan det är med mig.... sist jag drack ville jag både sparkas och gråta...."
mera citat från "goda vännen" -om varför hon inte mått så bra...
"Det är nog för den här jävla hösten.... och alla pittar som beteér sig som kukar därute...."
Min vän är väldigt INTElligent...  ;)

Sandra...näe... du är INTE ALLS så förutsägbar...
Å sen en till sak sandra! jag har skvaller! En fundering.... och ett tråkigt.... så...jagvet inte om de kan kallas skvaller? aja skitsamma... du VILL veta. tro mig! ;)

Nu är kl 23... Jag som ska jobba assle av mig imån borde gå å knoppa nu... för att kliva upp imån...halvt ihjälfrusen... och tvungen att stryka skjortjäveln!

Aja...

/Fjonkan - utskiten äppelskrutt efter helgen? Garanterat!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tell me! Tell me! Tell me!

2007-10-27 @ 10:11:21
URL: http://sandramalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0