I handväskan....

...efter en kväll i svängen kan man hitta mkt skoj!
Det är tändare...drinkpinnar....kondomer.... Ja, lite av varje....
I min hittade jag 2,5 meter toapapper.... hahahaha... Tyckte att det kunde vara bra att ha... För det var faktiskt slut på de flesta toaletter... Innan jag hittade 2,5 meter så stod vi i kön till toan vi tjejer... Och nån kom ut å skrek att de va; "Sluuuuut på pappeeeeeer!"
Så jag bad en kille som stack ut näsan från killtoan att hämta därifrån.... Det slutade med att jag fick hångla till mig det där jävla toapappret... ;) hahahaha....

Pratade lite mera med honom senare på kvällen...men han hade konstiga ögon... och låtsades bara vara sådär...vara sådär.... Ja men vafaen.... Han tyckte jag var fin och det var inget "som han bara sa för att han var full...." mmmm....lr hur.... hahaha..... Jag vet hur trebentingar funkar..... och det funkar inte på mig...

Smockat med folk på harrys ivf.... Och Sahara Hotnights öste på scen....

Ja just ja, kanske ska ta å berätta att det här var våran personalfest.... Åkte cheva in -igen. hehehe... riktigt roligt... :)
Åt mat å greja när vi kom in.... och till maten; bubbel!! tror vi klarade av 4 flarror... hahahaha....
Inte spec gott men det gick... :)
Hittade mig nån öl och nån drink senare oxå.... Jag som skulle ta de lugnt.... Jobb idag.... Lyckades förhandla mig fram till att ja skulle få börja kl 16.... Det låter som en bra tid.... Då har jag förhoppningsvis nyktrat till liiite.... Duschat.... ätit något....funderade på om jag skulle ta å lura hit sandra.... så längesen vi sågs... och så kan hon juh få köpa med sig en pizza.... hahaha.... ge mig! ;)

Svartsjuk...jag? Tydligen.... Fast jag är inte så jävla smidig jag heller... man talar inte om för nån man tycker bra om...tycker mera om? ...att man precis hånglat till sig toapapper.... seriöst.... smart drag fjonkan.....
ap-jag.

träffade på stammiskillen som ätit på restaurangen i sommar.... han tyckte ivf att de vs skitroligt å se mig! hahaha... greppade tag i mig när vi va påväg till toan.... fick hans nr....vad jag nu ska med de till... han sa att han inte brukar ge ut det.... och att jag  var den sötaste servitrisen han sett....hahahaha....
"Jag har märkt av att du tycker det" svarade jag då... hahahaha....

Hängde mkt med Nicke på kvällen...Skiiitkul...
Hahaha.... Nicke.... Bäst va när han sluddrade ut något om att dom skulle hälsa kocken att hans ribs var torra....hahahahaha....

"Av vin blir man fin. Av en vinare blir man finare. Och av en box? Äh, du behöver inte skämmas för att du inte kommer ihåg....." kul? ;)

Ett under att vi hittade tillbaka till varann allihopa tillslut....

Vi drog hem tidigare än planerat.... blev lite tjaffs om något...jag förstod inte.... hittade camilla, johanna å jensa på mc.d

Micke gick vi tillbaka å hämtade på harrys.... Jag....Jag borde kolla hur mina byxor ser ut idag... Dom hjälptes åt att häva mig över staketet... För "Störst bröst Först" i garderobskön.  Micke ville åt sin jacka....
Och där stod HAN. Vari i helvete har jag sett den där snyggingen förut?! Så jävla bekant... men jag kunde inte placera honom.... lite för mkt bubbel tror ja.... Han stod på samma ställe hur länge som helst... jag hämtade juhjut 2 jackor! hahaha....

Kom på för bara en liten stund sen att det var HAN som jag spanat in på jobbet HELA sommaren.... Killen med orangebyxorna!! HAN! Åååååh...han är mina drömmars drömkille.... SÅ snygg....
Fan att jag inte kom på vart jag sett honom tidigare.... och att jag inte frågade efter hans nr.... jag är så jävla dum.....
aja.... då vet vi åt vilket håll han bor ivf... ;) lr misstänkt bor. hahahaha....

Syrran är uppdaterad. Ska snart bli mera uppdaterad... hon skulle bara köpa lördagsgodis med barnen först....

Oj oj oj.... vikken kväll... Super! TACK SÅ HEMSKANS MKT JOHANNA OCH MATTIAS!!

Fjonkan - lycklig fastän ömma fötter och några blåmärken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0