Ett bra...

...tag sen jag skrev nu... Vet inte riktigt varför det inte blivit av... kanske för att jag inte vill vara så jävla oförutsägbar... vad vet jag :P

Idag fikade jag med Malin på Hanssons... Det va typ ett år sen sist vi träffades och fika...
Vi fikade massor i lite över 3 timmar... Vi hade massor att prata om -tydligen! :D
Himmelens skoj vare ivf å träffas!
Vi bestämde att vi skulle hålla i det... träffas oftare... prata å skvallra mera! hehehe...

När ja satt där så hejjade jag på massa folk... Massa folk jag nu vet vikka de är genom att ja jobbade på restaurangen i somras... Skoj!
Hejja å prata med Neuman och Micke innan ja satt mig med Malin...  aja...

Johan ringde och avbröt oss kl 17... jag skulle passa barnen kl 17! konstigt för kl var 15 sist jag kikade på den! det gick så fort!
Melker skulle iväg och knäppa kort till tidningen.. storkillen fyller 3 år snart! Han började gråta när johan skulle följa med till fotografen och inte jag.... sötis... I halvpanik försökte jag att få honom att sluta gråta... ville inte att han skulle ha nygråtna ögon på kortet.... Jag visade Melkis ivf hur man skulle le på kort... han härmasdes och såg jättesöt ut!
"Allt jag kan har moster fjonkan lär mig"
Jag ÄLSKAR ER knodds!

*nys* åååh...fi fan...

Har käkat nötter idag så jag tror ja kräks snart... bläh....

"-Jag duger bara när du är full!?"
Om du öppnat ögonen så hade du vetat att så är inte fallet vännen........

Ivf gott folk; Therese har nu skaffat FB! Vuxet va?!  (vet SM kommer kommentera de... hehehe....)
Så himelens skoj att hitta på folk som man inte sett och träffat på många herrans år...
Så jädrans skoj att jag hittade på Robin tycker jag! :D  ...inte för att ja vet om han tycker desamma... hehe...men de skiter jag iiiii !! hehehe...

Imån då...blir de jobba antar jag.. inte för att jag hört något...men jag antar...
tråkigt att få höra typ kl 23 på kvällen att man ska upp å jobba dagen efter... man vill kanske kunna planera liiite....
Aja.... som timmis får man stå ut med massa...antar ja....
Fan man skulle haft en båt..... lr ivf ett fast jobb!!!

Appropå båt... häromdagen åkte alfie melkis och ja med madde å john upp till säter och hämtade deras nya skoter! pojkarna tyckte det va superkul och sprang och provsatt ALLT som gick att provsitta...typ....
hehehe...
Så nu måste Fjonkan skaffa sig en skoteroverall.... Såg en i en katalog jag skulle kunna tänka mig...men vem har typ 12-13 hundra att slänga ut på en overall i dessa tider?! Inte då jag...

"Rund, av metall och med en gubbe på?? Då äre farbror Rääkans!"  ...jag vill oxå hitta pengar! helst vill jag hitta dom på mitt konto....  *suckar*
Snart får vi lön.... hoppas jag...var lite sen in med mina tider för förra månaden så vi får väl se om jag får någon....

Jag måste börja ta tag i mig själv... Jag har kommit på det alldeles själv.... faktiskt.
Kan inte sitta inne å bara deppa för att det är höst... Hoppas på att sis får mindre att göra om dagarna så vi kan åka å gymma lite... Så jävulens kallt u
ute nu så några promenader läre juh kanppast bli...

Fy fan vad jag smakar tandoori och vitlök i munnen..... mumms! ;) hehehe....

Nu håller mina ben på att somna så jag ska nog flytta datorn innan ja är helt förlamad....

Ja just ja! Jag å Malin bestämde oss för att ha seans tillsammans! Två tokar gör tokigt tillsammans... hehe...

Bara man tror så.

Ah...imån blire; sova länge, bli väckt av en hund...lr en katt.... kissa... äta kombinerad frulle/lunch ;) duscha, åka å sola...sen har ja inte planerat så mkt mera... För att det blir aldrig som man tänkt sig. Det vet ALLA.

Näe, nu blire sova...deff sova.... *gääääääspa*

/Fjonkan - hatar att komma 2a och oxå bara duga ibland....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är JAG så förutsägbar? ;P Haha! FB is good shit! Bra att du insåg det till slut TK! ;)

TK duger jämt, så det så!

2007-10-24 @ 13:21:24
URL: http://sandramalmstrom.blogg.se
Postat av: Lil'sis

Ja, ja.. jag ska få mer tid! jag måste bara planera in mer tid i almanackan... hur nu det går till men du får skyll di själv fö du köpte inte den guldiga jogging dressen på bikbok idag... wohooo...

2007-10-25 @ 21:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0