Vaniljglass med kolasås...

...och valnötter tillhör deff favoriten.... syns de på madame ploffs??
aja...ja ska ta tag i de där efter nyår... jag ska sluta klaga...

*kliar* vafaen... blondade håret ikväll igen.... lr moster hjälpte mig.... efter maten hon bjöd oss på... mumms! kyckllinggryta med ris... mummsi mumms... ivf så har det inte kliat såhär mkt tidigare... *klia mera*

Idag när ja satt hemma hos moster å glodde på skor på nätet gick ja av en slump in på family.se å glodde lite... Min bigsis hade skickat in på mig där... hahaha... om hon ändå skippat bilden...hahaha... ett av mina små älskade syskonbarna verk...bilden alltså... kan inte komma på att anna fotat mig.... hahaha... aja.... tack för de fina orden ivf sis... :)

Fick ingen lön igår heller...vet inte va de är som är knas.... man hade juh kunnat höra av sig å sagt att lönen skulle dröja lite ivf... tycker ja... då hade de varit en annan sak...  aja... vi får se hure bli med jobb å så iveckan då....

Jag har gått så långt att jag friat till folk som är rikare än mig...dvs alla som fick lön i fredags... hahaha... ingen som riktigt nappat än... aja.... de löser sig nog det med....

Fy va jag luktar av blonderingsmedlet....de ska sitta i över natten...typ.... ser inte fram emot att trassla ut skiten imån...aj  aj  aj... ja vet hur ont de kommer göra...

Sa jag att jag å min lillasyster är psyksjuk?? Varje gång Mikas "Big girl you are beautiful.." dyker upp på radion så skyndar sig den som hör den först att ringa till den andre på mobilen å spela upp den... Madde måste va mest psyksjuk då hon ringde till mig på jobbtfn en dag bara för att spela den...riktigt så långt har inte jag sjunkit.....än.... hehehe...

Har varit helledig hela veckan..så skönt...dom har inte ens ringt...dom ringde iofs igår men då orkade jag absolut inte trycka på tfn....
Eftersom jag har något som ligger i kroppen å vilar så hare bara varit skönt att få va hemma... har nyst lite... hostat... fryst.... svettats... ah.... Ska kanske lägga mig i solariet ivf imån så skiten får bryta ut.... ? hatar att gå omkring å må såhär i kroppen... bläh....

På fredag kör julborden igång....kanske....

I torsdags var jag mia och marie in till church street saloon å käkade...mumms va gott de va!! åt sammalikavanliga...hehehe... ååh... abstinens! mumms!
Visade mia toaletterna oxå.... fasen va vi skrattade... hahaha...

jao jao...

näe nu ska jag glo på tv tror ja.... så fåre bli....

/Fjonkan - fd internetporrmissbrukare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0