Shoppoholic...

- kan jag lova!! Med den lönen kan man bli något annat??!!
Jag ska ta med mig min söta systerdotter in till valbo... vi ska kika in sommarmodet... Signe börjar få dåligt med skor och handväskor... Tjejen är 10 månader, hehehehe... de ska börjas i tid och hon ska lära sig av den bästaste av alla läromästare i shopping, nämligen JAG! hehehe...

Jag har en misseunge bakom mig i fåtöljen som ligger å biter i kanten på mina trosor.. LÅT BLIIII!! *kittlig som fan*
Åh nu kom kattmamman...blev lite trångt här nu... *knuffar undan*
hehe... misseungemamman ligger på armstödet å kikar min rättstavning nu... *tro*

Lite mysigt då.. fikade frulle på trappen... så borde man göra varje dag...
Sen la jag mig i solstolen å tinade upp... hann bara ligga en liten stund innan soljäveln gick i moln... *svära över*

Dirty Friday vare igår... men de blev inte så mkt snuskprat...nästan igen faktiskt... Katta sa att hon gick å väntade på min fredagsfräckis... va besviken måste hon ha blivit...

En annan sak...har ni gått å luktat på någon en hel dag å sen blivit lite smått... av de? Man känner sig lite... å så blir man massa glad! -de har ivf ALDRIG jag upplevt... ;)

näe, om man skulle ta å se över kontot innan man åker.. före och efter lixom... kan va bra...lr? :S

satan!
halv 12 redan! lär skynda mig...

Ja kom förresten på ett till som är ganska så bra ;)

Marita: "Therese, du har gylfen öppen..."
Jag: "Vilken jävla tur att jag hade trosor på mig idag då!!"

hehehe...

/Fjonkan

Kommentarer
Postat av: emelie

haha här tyckte du att du hade bra lön iaf :p

2010-09-02 @ 15:38:00
URL: http://http:/mittirielife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0