Midsommarafton...

....Hela dagen låg jag i soffan å dega... försökte läsa på min spännande bok men somnade mellan sidorna... typ. gav upp till slut... Somnade med benen på bordet, i sittande ställning.. schnyggt... Såg ut som ett  "L"...

Hade tänkt åka till mamma å plantera de där blommorna jag å madde köpte på fm men så blev det inte... "det blir aldrig som man tänkt sig..." Måste få fingrarna ur arsle å göra nyttiga saker..nångång....

Klockan blev tillslut dax att börja göra sig i ordning.... Upp å käka massa god mat hos syrran å johan... potatisgratäng och fläskfilé... Mumms! Å såklart; Jordgubbar med grädde å glass till efterrätt... :D  Gött!!
Pojkarna hade glass å grejer runt hela...munnen tänkte jag skriva men i hela ansiktet vare juh faktiskt...

Stoppade pojkarna å Signhild i säng... Melker ville att jag skulle ligga å mysa bredvid han så då gjorde jag de... Höll på att somna själv ända tills Melker skrek;  "SONKAN!!!" -det betyder att vällingen i flaskan är slut och att man ska ställa undan den.... *gnuggar örat* döv? hehehe... Va?! ;)

Kikade lite på tv å så...  Kikade lite på blocket jag å anna... på typ stugor å hus... bara sådär... kul å kolla... fick se att de där fina i berg va till salu... jättefint stall... stort.... mysigt.... ah... man skulle ha haft MASSA pengar... Ska försöka att byta bil innan ja skaffar mig ett hus hade jag tänkt  ;)

Madde å John drog till nån släkting till John i tjottahejti... Pappa va väl trött å schleten han oxå... så han åkte hemåt... Å jag började bli massa uttråkad... Ja ville till gästis å glo...

Åkte ivf till lägenheten... Fick inte tag på Sandra nå... första gången jag fått lyssna på hela låten "threeeee is the magic number..." hehehehe....

Startade upp ett sms krig.... Önskade alla trevlig midsommar för att få vet va de gjorde ;) hehehehe.... Katta var på ett tag med att komma till torsåker.... jag hade henne näääästan.... men ikke... Skickade iväg ett sms till jensa för å kolla om de kommit till gästis än.... fick till svar att de inte hade nån skjuts... Weeeeee!!!
Dom hade ingen skjuts å jag kunde hämta!
...Så så blev de! Jag drog iväg till malmjärn å hämtade upp grabbarna... Fulla som.... ja.... var dom.... hehehe... skyndade mig upp å "piffa" till mig å så gick vi... herregud... Efter ynka 20 meter började jag fundera på vad jag gett mig in på.... hahahaha... puckon... ;)

Massa folk vare på gästis ivf... Dålig musik men ändå... skoj å få kolla runt på folk lite... hade rivit ner tapeterna här hemma om ja inte fått komma ut på nåt... så jäkla uttråkad....
Träffade på endel kändisar... typ...  Fy fan va jag hatar folk som skryter.... va bara tvungen att få ur mig de... "ah va gör niii nuförtiiiden daa??! ja jaaaag pluggar till dittan å dattan...."

Såå...de är skitbra med folk som orkar plugga vidare å så... jag är impad av sånna... men den som frågade va jag å Philip pysslade med brydde sig eg inte ett skit om vad vi gjorde.... ville bara glänsa med sin jävla utbildning..... *irriterad* Som om de skulle va nåt med den utbildningen då?!
-Philip är för fan halvdoktor lr forskare i nått... (hehehe.. jag tycker de är skoj med pluggavidare-folk, men ja kan aldrig lägga utbildningsnamn på minnet!!) -men inte skröt han om de inte... Det är nå visst med oss 84:or från torsåker... Nå visst åt det braiga hållet såklart! ;) Synd att denna denne skulle komma å förstöra vårat trevliga samtal där...

Ah... När klockan visade slut på Gästis så gick vi ut... massa folk utanför.... massa glassplitter oxå... Kanonkissis som jag var stod jag ut ett tag.... hehehe... Kul å kika lite på folk å så oxå juh ;) Till slut så tog jag mupparna med mig å gick hem.... lr ja gick lite i förväg å min pytteblåsa sa åt mig att det snart var dax....

Satt på balkongen å skrattade lite åt grabbarna.... sen kom dom på att dom va hungriga.... jahaaa.... några gamla korvar å korvbrö´n fick tydligen duga... stekte på dom åt dom.... å det var det GOOODASTE dom ätit på länge.... hahahaha.... Så idag har jag rostad lök i hela köket... såg spår utav de i hallen oxå... borde ringa städhjälpen.... hehehe....

Inte fick jag sova på soffan heller.... den blev upptagen... Så jag blev tvungen att dela säng med Snarkers-Jensa... ja säger bara det FYYY FAAAN.... han snarkade inte ordentligt heller.. de lät för fan som om han skulle kvävas lr nåå!! å prata i sömnen.... lär få lite mer skönhetssömn sen ja.... känner det.. *gääääääsp*

Ah...kul hade vi ivf....

Om jag ska sammanfatta kvällen så blev det en jävla massa "kötta" å en hel del framtänder som drogs i diverse saker... å kebab i mungipan..... Vafan får dom allt ifrån?! Inte bibblan ivf........ *skrattar*

Sååååå... vad vill jag ha för mat idag då?? Pizza? Jaaa! hehe.... jag har lite cola kvar..... hehe... ska ta å hämta mig ett stor glas..... mumms... ;)

Lär messa li´l sis sen å... får se om jag får nå hämtning lr nåt... sen... typ...

ajaaaa...

Ikväll då... blir det nyhyttan då lr? haha... tjejerna tyckte jag skulle med till...svärdsjö? mm... så vare nog... men vi får fan se... känns som om ja kanske ska ta de lugnt idag.... kurera mig... så att inte den förbannade förkylningen tar om.... har massa snor i näsan.... Ja! va trodde ni?! Jag är inte prinsessan som inte bajsar å inte har snor i näsan ;) Fast det är rätt så svårt att skilja på oss... vi är väldigt lika ;)

Näe, vart sa jag att colan va? ja just ja... kylen..... hehehe....

/Fjonkan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0