Jahapp...

Sååå...  ännu en dag fylld av jobb, små söta syskonbarn - å ica... fulländad. tydligen. Skrattde som en galning här på kvällen oxå... va hemma hos Sis.. satt å käkade sånna dära "nyttiga" chokladnötter/russin-historier... rätt som de va sattde jag en jävel i halsen!! hahaha... lät tydligen ganska roligt för madde å anna börja asgarva åt mig... Madde med sina "hajmlisch"-reflexer... pucko... berättade att de kändes som den där lilla kulan i visselpipan i min hals.... russinjävel.

"Jag har blivit sexuellt trackasserad av en mus" -ur men in trees... hehehe... ibland kommer der kommentarer där som man bara älskar...lr ivf tycker mera om....

Har ont i magen pga de där jävla russinen...

Va på banken idag å gjorde en såndär vuxengrej... satte in pengar... avancerat ska ni veta... Pappa fick följa med som moraliskt stöd... de gick bra... vi bråkade inte en enda gång...hehehe...kan bero på att vi va på just banken :P

Tvingade maddein på lundins säljlager igår efter jobbe... körde som en...heeelt lagligt... :D köpte såklart bara en massa braiga saker... för över 500:- herregud... ja bränner pengar på skit.. men de är så jävla undebart roligt!! hehehehehe...

Happ...Jag har folk omkring mig som drömmer drömmar om mig... Mardrömmar trodde jag men så verkade fallet ikke vara... aja... fegisfjant som inte vågar berätta vafan drömmen handlade om i nyktert tillstånd.... Drömmar är juh eg skitkul... å helt sjukt ibland... och som sagt; inget mankan styra över...
hehehe... som den där gången ja drömde att Maggan sålde kondomer till mig som var förpackade i typ sånna där pingvinstångsförpackningar... hahahaha.... Har drömt en massa saker om jobbet oxå... men de måsta ha varit för att ja varit uppi de så mkt.... aja...
Upplysningsvis; Sexdrömmar betyder sex i sig utan att man är otillfredställd. -på ett lr annat vis. ;)
Ivf så vill jag inte veta va de var för en dröm nu.... tönt... ;)

Nämen titta!! där borta på bordet står en liter jäger å väntar på mig!! ;)

Fick ett mess idag.
"tja babe! Vad göru i helgen??"
hehehe...sånna mess vill jag ha varje torsdag! -Så ni vet! ;)
Ida som ville att ja skulle kika förbi i helgen... va nån kille nånstansifrån som skulle komma upp å sova hos dom... nån som ev skulle börja spela i Andreas band...
Följdmess; "är han snygg??" hehehehe... sällan ;)
undrar hure ser ut i min lgh ja... massa disk... å massa blommor som vill ha vatten... å massa rostadlök - fortfarande, överallt! ;) har gått å blitt inneboende hos pappa.... vet inte riktigt varför... lätt å tvätta antar ja...å så får man mat -gratis! ;) hehehe...

Busade med kissemissungen nyss... satan i gatan va vassa klor å tänder hon har...börjar bli riktigt stor nu... hela 3 veckor... mysemyyyss...

Börjar känna mig som en tant nu...torsdag... hela kroppen drar ihop sig... aowe...  massaaaaaage!!

Nu på lördag ska Signhild sova hos mig... stackars lille, stupade ner för trappen med gåstolen imorse.... världens bula i pannan å märken i ansiktet... tycke hon va blå på magen oxå men ja vet inte.... vilken resa...

Hjälpte pojkarna nu ikväll... duschade av dom å så natta... ja somade på bilkudden i alfons säng... grabbarna fick kika på den lilla kycklingen i sängen...lyx... hehehe... så vill ja oxå hare! kika film å sippa välling innan ja går å lägger mig ;)

hehehe... lär citera!
Anna satt å frågade Signe flera ggr; "kan du säga maaaammmmmaaaa??"
Då säger Melker ; "kan du sänna Mekker??" hehehehe.... *älska*

näe, nu lär ja nog knoppa... om jag ska orka upp.... blev sent igår oxå....

*gäääsp*

natti natti...

Puss / Fjonkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0