SommarStuga...

...vare ja... jag å madde drog in till Rusta idag för att shoppa massa skoj... känns skoj å göra nåt sånt dära när man har (hade) pengar... Köpte massa gardiner... skitsnygga tapeter... både till fondvägg i vardagsrummet å vanliga tapeter till sovrummet... Köpte färg till köksluckorna... å massa tapetklister å sånt skit...

Anna ringde å bjöd in familjen på mat... Hemmapizza fick det bli... gött... Kom på nu att jag varit helt off när dom va här... höll inte signe nå... pussade aldrig pojkarna... Fy skämms på moster! aja.. har ju träffat dom 6ggr på 7 dagar nu så... hajjar inte varför dom ville till "Sonkan" idag oxå.. ;) hehehe... *älska*
Melker har ivf lärt síg att säga "Fjonkan" med "F" å så kan han säga "Fjonkis" hehehe... gobit...

Tryckte i oss massa jordgubbar å glass efter maten... pojkarna är galna i jordgubbar...dom är iofs gala utan oxå... ;)

Efter dom åkt hem med alla trötta barnen så drog vi alla till stugan med alla nyinköpta grejer... Skitroligt! :)
Madde sandpapprade köksluckorna å jag målade dom...ljusgula... very very vackert... :D
Pappa passade på att skrapa lite på utsidan..alla fönster å väggar som ska målas... Undrar just ja om vi tvingar han till motivation när vi håller på...
Vi ska åka till Byggmax på onsdag å kika på golv som vi ska lägga in i stugan... hihihihi... så himla skoj kommer de bliiii!!

Tvingade pappa ringa på en soffgrupp i furu... jag tvingar alla att ringa på annonser åt mig :D hehe.. den va tyvärr redan såld... bajj... skitfin varen... aja... de finns flera där ute säkert... *letar på som en galning*

Mia messa nyss å undra hur de gick med kärleken... Finns de nån sån?? *kikar mig omkring* tror inte de... "ja men han då??" -han verkar jag ha skrämt bort... synd nog.. :/
Bara så ni vet killar så är jag INTE så farlig som jag ser ut ;)
Måste
man lägga ut en annons för att man ska hitta sig nåt lr? hehehe...

"blond bonnatös med bomber av bomull söker bälutrustad brunhårig bille med buskler man kan blämma på när blåskan går..." lr nåt sånt ;)

22.20 redan... fan va tiden går fort när man sitter vid datorn...

hehehehe... *skrattar åt migsjälv...*

På tisdag blire ut å äta med tjejerna i Gävle... Mumms! CSS... SÅÅÅ underbart! ;) hoppas inte att han som luktar svett jobbar... hehehe...

nu ska jag göra pappa sällis framför tvn.. ligga å fisa ikapp kanske...
(åh jag undrar varför jag inte har nån kille???!!) hehehe...

de va min helg de hönni...

Jobb imån! Weeeeeeee!!! :D

Natti natt..

/Fjonkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0