Shoppinggalen...

..kan man tro att jag är men de är ABSOLUT inte sant... hehe...
Ja å madde va till valbo en snabbis... 2 timmar :P
Köpte mig ett par svarta jeans! och en grå/vitmelerad huvtröja med silver rutor i.... jättevakkert siddu!
Sen fick de va bra för min del.... dyrt blev de såklart... uscha... vet inte hur mkt ja har kvar på kontot.... vill nog inte veta heller...

1½ dag har jag inte messat på...... men jag vill.... varför.....

Oooo...nu får ja den där känslan i magen igen... fan....

//Fjonkan - mätt av pizzan lr nervös av nå slag?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också shoppa! Jag vill ha pengar att shoppa för! TK! Kom hit och miffa dig med mig. ;P

2007-07-30 @ 21:33:31
URL: http://sandramalmstrom.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag vill också shoppa! Jag vill ha pengar att shoppa för! TK! Kom hit och miffa dig med mig. ;P

2007-07-30 @ 21:33:55
URL: http://sandramalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0