Planerad...

...vecka... imån jobb och sen så ska vi tjejer åka till Gävle å äta på CSS... de blir så... pratade med marie tidigare idag... åker in rätt tidigt... ska bara hem å fixa till mig efter jobbet... ta min bil in...

Lugnt på jobbet idag... typ 15 st som kom å käkade... högst. Fick poa med sånt man i vanliga fall inte hinner med... ja städade upp lite i kylarna... plockade lite i personalrumme... lallade lite... slogs nästan om att göra de som fanns att göra... Inge lingonsylt i ansiktet idag ivf... *suckar åt*

Pappa å jag åkte till stugan å fixa lite... pappa skrapade färg å jag målade mera köksluckor... gick å tittade lite på vad mera som ska göras utvändigt... nästa gång så ska vi ta med oss grensågen... + en vanlig såg... ska ta bort lite "småslynor" i sjökanten... hehehe... ska riva de där gamla dasset/uthuset oxå... Tjuren gjorde bara halva jobbet....hehehehehe... stod med halva kroppen in i uthuset å vevade runt med hornen.... slängde runt grejer.... hehehe... har inga tjurar kvar nu heller som kan avsluta de påbörjade jobbet :P

På onsdag ska vi åka in till byggmax å kika på golv till stugan.... blir skitbra de...

Nu ska ja ta å hitta på nå annat å göra.... madde kom hem från jobbe å vill ha tillbaka sin dator.... attans....
Mina ben har förövrigt så har mina ben somnat så de är nog likasåbra..... aaaowweee.... hehe....

hare så braaaaa!!

//Fjonkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0