"Om...

...jag skulle vilja kyssas mera med dig ,skulle jag få det då?"   ....vet en tjej som skrev så i sin blogg nyss....



Jaaahaaa.... Har varit i Furuvik hela dagen idag!  -8 timmar! Weee! Åkte in med Anna å Johan å barnen, å så vi 4 då såklart... Vi vuxna tyckte nog att de var mer roligt än barnen... Fy fasen va vi åkte! hehehe... å tog lotter... uj uj uj... Pappa vann SÅKLART 2 KILO Toblerone... De enda jag vann var på "dra-i-snöret-å-vinn-varje-gång" fick 4 fjuttiga gosedjur... så typiskt...
Kanonmysigt har vi haft de... Åt frukost först.. massa gotta hade vi med oss.. senare på dan grillade vi korv... gött..
Johan mördade nästan en måsjävel där ett tag.... Först kastade han en bröbit sen så en stor sten i huvet på den... Låg på ena sidan å flaxa ett tag.... men sen å så vinglade den iväg... Skulle ha sett snyggt ut om han hade varit tvungen att vrida skallen av den inför alla barnfamiljer som oxå var där å grillade......

Så... Håller på att ladda över bilderna från kameran... 246 bilder... BARA.... kommer ta ett tag har ja på känn....

Vikken jädra tur vi hade med vädret idag då! Helt otroligt! Dom hade väl sagt att de skulle typ regna å bli massa kallt?? Vi tog på oss massa kläder... å hade massa kläder på oss som vi var tvungen att ta av...

Ah fy fan vikken dag... Johan, madde, john å pappa mådde illa efter snurrkarusellen... hehe... han killen i hytten måste ha gett sig fan på att speeda så mkt de bara gick... Johans rygg hade knäckts... å Johns tarmar.... ja vafan sa han hade hänt med tarmarna?? aja.... skitsamma....

image3

Blev kysst idag... på AXELN... av en JÄVLA HUNDJÄVEL.... hade lust å knäa han...hehehe...  Fatta va skoj eg å va utklädd till en såndära! Gå runt å kladda på folk man tycker är snygga.... Kanske jag ska ta jobbet som lille skutt på IKEA månne?! *skrattar*  -inte så snyggt kanske bland en massa barnfamiljer om man skulle börja klämma på nån muskel-kille som dessutom kanske är pappa.... Och finns de en pappa så kan man va säker på att den ilskna mamman finns i närheten.... åh sånt gillas inte.... näe... jag lägger ner lille skutt-karriären innan den ens börjat.... ;)

...fortsätter skriva medans bilderna laddas upp... hehehe....

image4

Tvingade in pappa i valbo på vägen hem... madde hade köpt "mina" linnen på JC öfr typ 30:- på rean i gävle... men de verkade inte ha samma rea i valbo... så imån blire till å dra in till gävle å RENSA.... hehee... lr hur madde?? :D

image5

Hade fått mejl från nån igen som tyckte att jags kulle ta å skaffa mig en "fuckbuddy".... TACK....

Nån hade visst  nästan fått skäll av nån för att någon inte sov över hos någon....

-Förlåt om jag va otrevlig... förlåt...

Ska göra nåt jättefint när jag fått in bilderna på datorn... Skriva ut dom å sätta in i en jättefin tavelram jag köpte på Dollar... 8 olika ramar som sitter ihop lixom... Där ska jag sätta in alla jag älskar å sen spika upp på väggen... Vakkert va?? :D

Nu är de klart!! :D
-bilderna alltså...
-Va skoj att ja kom på hur man infogade bilderna!! wee!!
...då kommer de meraaaa!!
hehehe....

Nu ska jag påbörja jobbet med tavlan....

hare så braaaa!!

//Fjonkan - blir APglad av Furuvik....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0