Mina första...

...ord härom morron var: "Madde, titta mig i arslet, titta om min cykelsadel sitter kvar där!" Så jäkla roligt då madde nästan var påväg att kolla ;)

Jahapp, jobbat idag... Höll på att få nå fel...lr jag fick fel nå fel -ihuvet... Jag kanske har gått å blitt sådär förbannat jävla vuxen å skittråkig - men jag ORKAR INTE med massa jävla flamms... Och absolut inte LINGONSYLT I ANSIKTET... Så jävla roligt var det inte... *ångar ur öronen påmig* Jag förstår INTE hur folk INTE kan fatta att det INTE var kul... *halvförbannad fortfarande*

Kan inte släppa de där känner ja....

Annars då... Dirty Friday utan dirt...vaaafaaaaen... Niklas var tydligen i Nora på tävling.... åh Micke vägar väl inte komma ner åh hälsa på efter erkännandet av den såå väääldigt hemliga drömmen.... (tycker fortfarande inte om dig, så du veeet!) ;)

Åkte till syrran efter jobbet... Barnvakt då hon skulle åka till västerås för att hämta johan vid flygplatsen.. slut på husefriden nu alltså! hehehe...


Har gått bra med barnen... Dom har som vanligt inte lyssnat på något av de jag sagt.... "gå INTE till lekparken..." -dom gick raka vägen dit..... hehehehe...

Matätandet gick väl oxå hyffsat... Signe åt mest... Pojkarna fick saft till maten... "Vi får inte dricka saft till maten...." fick ja höra då.... Men om det är Moster som bestämmer så kan man få det....faktiskt fredag oxå... *skyller på*

Efter maten rakavägen in i duschen... dom va så trötta att som inte skrek å härja nått alls... började tro att dom höll på med nå bus...åh det gjorde dom nästan inte heller... hehehe....


Pussade på dom å lät dom kika på film... stack åt dom varsin flarra med välling oxå.... melker hann inte dricka ur sin innan han somnade.. hehehe.. trött??! -lika trött som moster kanske...


Näe, fy fan... i helgen blir det till å ta de lugnt... hoppas på fint väder... annars brukar det bli att man shoppar upp pengarna... har inte mkt kvar av min lön kan ja säga.. :S uscha...


Nu är dom ivf hemma hörde ja... :D

ah... kanske man ska ta å börjka dona i stugan i helgen??? syrran ringde på möbler åt mig igår men ja missade dom precis.... sekunderna innan hade dom blitt sålda....pissvareskit.... får kika vidare... så fåre kanske bliiii....

Nu  ska ja hejja på johan....

hare braaaaa!!

//Fjokan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0