Jag ska...

...aldrig mer dricka.... Vafasen pysslade jag med igår/inatt?? Snacka om mongo... tar tillbaka de där med att jag bara ångrar en grej.... Fan...minnesluckor är inte skoj.... Vet inte om jag vill höra allt...
Minneslucka från de att vi typ hoppa in i chevan å framåt... Minns inte mkt av Falun... Varihelvete ligger etage tex?! hehehe... Kommer inte ihåg ett jota nästan...
 
Har sån jävla träningsvärk idag ivf...  Dansade mot en såndär "strippstång" som Emma såfint kallade den... hur kom jag upp på platån där den fanns?! Hittade något oförklarligt blåmärke på benet oxå... Fan jag vill lägga mig ner å dööö...
 
Så de är på kvällen då ångesten kommer krypandes...
Jag ska verkligen aldrig mera dricka.... Inte sådär jävla mkt ivf...
Ber om ursäkt för näsblodet.... hur de kom till vet ja inte heller... men jag ber om ursäkt ivf...
Jag ber om ursäkt för den krossade flaskan på vägen alla falubor. Förlåt.

Jag har en fråga; Vart tog rosen vägen som jag köpte?? ...för jag köpte väl en? aja..
Ja mår inte bra nu alltså... ångest, ångest, ångest.......

fyy.... Finns saker jag skulle behöva reda ut med folk oxå... Blir lätt missförstånd när man är full å så.... Sällan... fy vad jag inte gillar mig själv ibland..... oftast..... Jag är fan ingen trevlig människa.... Förlåt....

Skoj å behöva gå å lägga sig med värsta ångesten.... uscha... Jag får skylla mig själv. helt klart....
Fy faen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0