Fucking...

...friday... hehehe... Nicklas klagade på att dom inte riktigt kom igång med dirty friday när inte ja va på jobbe...
Satt i ett litet rum på hantverka´n... fixade med begravningsfika... Åh de gick la braer...
Jag försökte "sätta igång" de andra i morse... när nicklas sa "nu är den här heeet".... så efter en stund så sa jag att storleken inte har nån betydelse.... osv.... men näe... de gick la inge nå bra...

Försökte få micke å leka pizzahemkörare, men han verkar inte nappa på det.. :( Jag är verkligen vrålhungrig... jag har ätit: 1stycke smörgås. 1 stycke arraksboll.
Druckit: 1 stycke juice. 1 stycke 33cl cola...

Inte så mycket för en fullvuxen (å lite till) kvinna...

Ahaaa... Citera lite månne?

"She might broke up with you without telling you??" hehehe... klockren...*älska*

Åh hur i helvete kan meilgubben veta att jag är singel??
Han skickar BARA mail typ:
"FuckFriendFinder"
"Find a FuckFriend"   .....daaah?? ;)
Jag ska skruva isär datorn å sen skruva skallen av mejlgubben.... *mummlar*
hehehee...

I helgen ska jag träna på att se ut som en chili... Folk på jobbet som har fel på öronen -tydligen.
Jag sa: "såg jag ut som en kyl"
INTE:  "såg jag ut som en chili"  daaah!

Hur fan jag ser ut?? Genom fönstret! vafan trodde due?!
Va äre för fråga... Ja hur fan ser ja ut? Ska jag svara att jag har ruffsigt hår, utkletat smink å luktar bajj under armarna?? hehehe... Inte konstigt att ja är singel... ;)

Jahaaa... hänt i veckan då? Va på trubaduren på jobbet i onsdags... Riktigt trevligt vare... Men eftersom jag skulle upp å jobba dagen efter så blidde de cola för min del...  De andra som ja va där med blev masa fulla å glada!
Lisa å johanna skrattade som tokar... å bernt skrek "Dra en historia" till trubadurkille ett flertal ggr... Micke blev ganska fuller han å med... satt å drygblicka på mig...
Ja satt å räknade allt han drack, för att sen slå till; pressa ur honom va han drömt för nå...
And I made it!! hehehe... Så nu vet jag... alla smaskiga detaljer... *gottar mig i*

Inte ville han pussas med mig idag heller... hehehe....  Kom med pizzan nu dååå!! hur länge ska man behöva vänta?? jag kommer ligga utsvulten på mattan....

"This why im hot..." visst sjunger dom så? hehehehe....

Undrar va de betyder när man drömmer om jobbet... ? att man jobbar för mkt? hehe... antagligen.. flera nätter irad så har ja drömt om jobbe... alltid nåt..

nu börjar de bli kallt här... ska ta å stänga balkongdörren.... *kilar iväg*
burr! så kallt att... ja fryser....

näe, han kommer inte... de är bara att ge upp drömmen om den där pizzan... de hade fan gått snabbare om jag gått upp till hofors själv å hämtata den....

"om jag ligger här, om jag bara ligger här, vill du ligga med mig och bara glömma bort världen?"
Jag är så jävla bra på att translejta från engelska till svenska... ;) det är ur jaga bilar-låten...

Fan va seg jag är idag då..
håller på att svimma av matbrist...  kuk... får jag inte säga för moster men de gör jag ändå... hehe... hon blir så himla generad när jag säger sånna ord.... *skrattar* stackars moster... :)

Va in å handla på ica efter jobbet... skymtade thomas borta vid kassan... hade tänkt hejja på han om han va kvar när ja kom dit.. men de va han såklart inte.... men va händer, när ja sitter på msn så dyker han upp å börjar prata! läskigt :) -men väldigt trevligt....såklart!
Sååå... hur vare med den där orangea mössan thomas?? ;) hehehe... de får vi nog aldrig veta....

aja.... men skit i mig då bara....

Började ivf installera den där dig.boxen..hehe... med installera mena jag plocka bort all plast å papper.. sen blev det för svårt.. lr nej! jag satte i batterierna i dosan oxå! wee.... sen plockade jag ihop allt så vakkert så å la det tillbaka i kartongen... :D

Hur i helvete kan det knorra i magen på ena sidan?? Förstoppning på g... kul...hahahahah....

näe.. nu jävlar... Nu fick ja svar!
han svarar när man skriver att han är skittråkig... hehehe...

ah, jag blir utan pizza....

ska pilla navel nu ja....

tjo!


//Fjonkan - no pizza....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jadu TK, du kan inte ha det lätt du inte. :P
Kom och hälsa på sen när vi har flyttat! :D

2007-07-21 @ 11:43:04
URL: http://sandramalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0