Upp...

...mitt i natten... (halv 7 men ändå!!) knäppte aldrig på lyset... sån satans huvudvärk... fumlade runt i medicinskåpet efter Alvedon. Hittade nada. Drack vatten å intog soffläge. Vaknade å yra några ggr.... Vaknade ordentligt kl halv ett... Gick då upp å kollade en gång till efter alvedon...eftersom ja visste att ja inte skulle överleva tills madde kom hem...
de fanns juh visst alvedon i skåpet!!! Fan va sur ja blev.... tog alvedon - somnade om.....

Har inte lika onti halsen nu på kvällen... å så nyser ja inte så mkt...
Ont i huvudet? Ja... men nu kommer det från nacken... lr tänderna....igen... *hata*
Ska jobba imån anatr ja... De lutar åt de hållet... men man vet juh aldrig.... ja kanske vaknar imån igen å är sjuk... ja va juh inte sjuk igår när ja gick å la mig så....

Fan ja har fått liggsår av soffjäveln.... aowe....

Har kurerat mig med saker som pizza å glass idag.... Men bara för att ja är sjuk...
Måste ta tag i träneriet efter nyår.... hoppas på ett friskare år då.... 2007 vikket satans sjukdomsår....
Man ska juh inte träna om man ör sjuk lr så.... *skyller på*
Har äntligen hittat ett par skor ja gillar jättemkt ivf.... 900pix... ja hade köpt dom om dom haft en stl mindre.... så underbart ljuvliga..... kanonsköna! *älska*

Fröken F lär ta tag i sina ben snart. Känner hon. De liknar kamelhårslångkalsonger.... Sägs det.
Hon meddelar att hon meddelar när uppdraget är utfört.

bläh.

Fan va ja är blek å ful. Jag vill va brun å vakker till juldagen!! MEN; ja blir sjuk igen om ja lägger mig i solariet... Ja veeeet deee... skit oxå...
hahaha..... appropå de...

Hört under Hesselgrenskas besök på Folkan:
-Är det alkohol i glöggen?
Personal; -nej de är de inte...
-Jävla skit oxå!

hahahahaa....

jaja... så... nu vet du va de va som va så skoj oxå.... nöjd?
hehehe...

De känns som om ja skulle behöva lite frisk luft.... instängd hela dan...fy....

näe ja borde kanske lägga mig å sova...

Fjonkan - sjuk för en dag...

Kommentarer
Postat av: syrran

ta re lugnt med jobbandet nu sis... har försökt nå dig i 2 dagar utan resultat.. tänk på dig själv lite.. du vet ju hur det kan gå,jag är just nu ett levande exempel på det...

2007-12-15 @ 10:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0