Myste...

...precis med mig själv... Tappade upp ett badkar, hade i lite lukta gott å tände massa värmeljus.... Sjönk ner å bara....myyyste...  Precis vad jag behövde... Nästan ivf... När jag inte fick kyssas så var det där näst bäst...

"Du är bara sexuelltundernärd och behöver lite sex Therese" -tack vännen för dom orden... ;)

-Fick ont i nacken av de där jävla badkaret...det är inte anpassat för min nacke.... inte någon annans  nacke heller för den delen...

Ah va i helvete... Varför luktar du gott...  -Kyss mig bara!!

Han: "Engångsligg är värdelöst"
Jag: "Ja, men om man engångsligger någon flera ggr?" hehehe...

Du är en klok man.

Fuckbuddy.com -hör av er! Mitt mobilnr är; 07392XXXXX....


/Fjonkan - okysst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0