Han är nog...

...lite sugen på mig, innerst inne... :P hahahaha.... Idag så kom samma kille.... (läs halvgubbe) in å handlade av mig... Samma som frågade om mitt tfnnr på fyllan 3-4ggr förut när ja sålde honom öl... Berättade redan då att ja va svårflörtad... hehehe... Det är SÅ JÄVLA SEXIGT med fulla killar... inte.
Aja ivf... Han köpte 2 mellanöl av mig å så började vi prata om kvittohögen ja samlat på mig... "De blir rätt mkt kvitton va?" sa han....
Jag: "ah, skulle de va pengar skulle ja va miljonär nu, så många om dagen som ja får behålla...."
Han: "Ah, men miljonär äreu väl redan??"
Jag: "Ah, man tjänar skitbra på de här stället!" ;)
...han skriver på å så...
Jag: "Ville du ha kvittot??"
Han: "Näe, dom blir man inte rik av..."
Jag "hehehe...."
Han: "Men fick jag tillbaka mitt kort??"
Jag: "Näe, kanske du skulle ha det oxå... hehe...."
Han: "Jah, de får du bara handla på när vi gift oss..."
Jag: "Jah, du lär väl fria då...."
Han: -småskrattar å går ut med sina öl...

De är bra å stå i kassan.... Där kan man småflörtas å bli småflörtad med... :D
Synd bara att han är skitgammal... hahaha...
Läste i tidnigen idag:
"Mamma med tonårsdotter sökes av man...blahaa..."
Vilken ville han eg ha?! Mamman lr tonårsdottern??
Jag ska oxå sätta in en...
"Pappa med 25-28årig son sökes...." hohoho...

En riktig flumdag hare varit... Riktigt skoj...
"Fjonkeli fjonk skrånk" Lr va vare du skrev på blocket Johanna?

Jag måste ha gjort väldigt bra intryck på en utav gästerna ivf... Han frågade Johanna vart jag tog vägen... asså den här gästen var skitgammal... pensionsgammal + lite till... men jag var SÅ trevlig sååå... Fixade efterrätt å gjorde dom så nöjda sååå....  Massa dricks fick jag.... lr massa.... 74 pix som jag så snällt delade med Johanna... för vi hjälptes faktiskt åt... :D

Annars då... Förbereder mig mentalt  inför fredagen... 3 begravningar varav 2 är ganska så unga personer... 28 och 50nånting.... Sen så förbereder jag mig på de andra planet oxå... att försöka uppträda proffsigt... 
"Jag kan flyga.....Jag är inte rädd....." aja....
Ska försöka att inte hälla ut 340 liter vatten över hela församlinghemmet den här fredagen... som förra.... kaos... aja....

Åkte hem till pappa å lagade tacos idag.... så satansgott.... åt som en galning... sen så gjorde jag som barnen: Somnade tvärt för att ja va så mätt... ;) hehehe... Vaknade av att kattungsjävlen hoppade på mitt huvud... idiot.

Var åt grillade hos Mia igår kväll... Massa gott åt vi.. kyckling å pot.gratäng... sallad å majs å grejer... :D
Hon fick ett litet halsband av mig å marie... roligare å få nån liten grej än blommor tyckte jag...de tyckte tydligen mia oxå... hon blev jätteglad! Så de va juh lyckat!
kom därifrån när klockan va typ 22.30....

fick reda på imorse att de varit inbrott i våran kiosk på jobbe... Massa maskiner hade dom slagit sönder... Så jävla onödigt... man blir så less... Sist hade dom nöjt sig med att ha ut lite senap å ketchup på bänken å sno några negerbollar... men nu hade dom länsat.... Polisanmält äre ivf....

I helgen då.. Då ska de tydligen bli Biltema... när ja frågade pappa om de så hörde man uppifrån maddes rum: "Jaaaaaaa!!!" -de va john som alltså tyckte att biltema i helgen var en helt lysande idé... ;)

Näe... nu ska ja hitte på nå annat... fortsätta diskutera med min kloka kompis på msn.... ;) -om han nånsin vill svara på de ja skrivit...

Hare så braaa!!

//Fjonkan - nästan friad till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0