Blåögd...

...hårig bringa, stor byst, liten lilltå - då är man smartare än andra -enligt USAiska forskare... 2 rätt av 4.... För jag hade varken hårig bringa lr blåa ögon sist jag kollade... ;)

Jag kanske borde äta något? Jag börjar juh bli hungrig! har inte ätit sen..... halv 3....
Fick jobba över idag... till halv 6.... Chifen hade catering till kl 5.... å den andre tjejen kan inte kassan riktigt än....

Åkte direkt från jobbet till solariet... solade... duscha.... gick runt dammen... 32 minuter för fetto  mig tog de att gå runt... Ska jobba på det dära... Någon som har flugviktshantlar som jag kan få låna? Måste gör något åt armdallret... lr vad säger du? ;)

"Hey babe! -grisen alltså"  taaaack....

Kunde äntligen skriva ut korten från signes kalas... massa! ;) sååå söööt juh! En hel tårta knölade hon i sig! EN HEL! Mosters lilla fetto ;) hehehe...
"hon vill juh va som jaaaaa...." *sjunga på*

3 dagar kvar sen SEMESTER!! Weeeee!
Ska bli såååå skönt!

Onsdag imån... Trubadurkväll igen... vet inte hur jag ska göra... om jag ska dit nå lr inte.... Väntar på att någon ska bjuda ut mig... men det verkar som om jag får sitta å vänta tills dödagar.... *suckar* hahaha... när man inte blir utbjuden så skickar man smspikar... fast de kommer väl inte funka de  heller.... antar ja...

Alltså: Killar... 3bentingar...  Jag förstår inte.... å dom förstår sig nog inte på mig heller för den delen... men vafan... trögare släkte får man leta efter... lr?!  ah..det var ett konstaterande... inte en fråga... jag ångrar mig...som tjej får man ångra sig.... ;)

Inget sms tillbaka...

Har ivf hittat världens bästaste 30års present till sis!! Så jävla braaaaa! weee!
-och det är INTE min DIORväska... ;) Jag vet du är sugen på den anna men ikke.... den kan du bara fetGLÖMMA! ;)
hehehe...

Hur blev de med maten?? skithungrig... Inga har lagat mat åt mig...igen... *suckar*
Jag är huuuuuuungriiiiiig....

Maken om nyfiknare får man leta efter... Det är alltså inte BARA tjejer som älskar skvaller ;) najs....

näe... kylen! here i come!

/Fjonkan - kåt och hungrig tänkte jag skriva men de gör jag inte..... ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kåt är du säkert. ;P

2007-08-22 @ 07:27:54
URL: http://sandramalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0